Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2018 22:44 - Ало- измамници чукат ( на вратата на б.а) Великия Алхимик за още пари
Автор: marknatan Категория: История   
Прочетен: 931 Коментари: 1 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
На вратата на Великия Алхимик се почукало. - Кой е ? запитал Великия Алхимик. - Майор Деянов? -  Веднага познах, че не са ало-измамници, ученият никога няма да излъже  гусин майор, здравейте. защо не влезете? - Ами как познахте предпазливо запитал " майор" Деянов и се оглеал за капан? - Ми те се обаждат по телефона, не чукат, ученият никога няма да бъде излъган !
-Разрешете  доложа - казал " майор" Деянов
- Тъй верно- ответил Великия Алхимик
-Посетихме вашия другар крумбелилук и внука му с просба да помогне за Делото по соасяването на братята- започнал " майор" Деянов
-Тъй,тъй, той е голям патриот,  нали Ви казах, ученият никога няма да излъже . Подкрепи ли Делото?
- Подкрепи и още как. После е обадихме и за внука му, че е болен и фърли парите за рецептата през балкона. Само, че имаше малък проблем, братята били трима, каза той- Константин, Кирил и Методи, та се върнахме при Вас за сумата за спасяването на третия.
- Верно бе!- пляснал се по бедрата Великия Алхимик
- Ами тогава аз с кой заварих  баба Алхимица през лятото?




Гласувай:
2



1. marknatan - Появил се е трол ! Дори и аз се по...
17.03.2018 22:54
Появил се е трол !
Дори и аз се подведох от този коментар
:
"Простак! "
Все едно е написан за мен от сердце!

Разликата е, че има едно допълнително m, в края на титлата му

Та проверявайте, възможно е да се появят и други подобни коментари, целящи да ме скарат с хора, които ценя и уважавам ! И аз вече проверявам с курсура всяко съмнително име!

Гинка, например
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marknatan
Категория: История
Прочетен: 3849981
Постинги: 1122
Коментари: 4084
Гласове: 1727
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031