Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.05.2018 20:22 - Върни се и кажи какво сгреших
Автор: krassko Категория: Изкуство   
Прочетен: 2339 Коментари: 9 Гласове:
7

Последна промяна: 07.05.2018 20:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
                                        

                image




                           Върни се и кажи какво сгреших
                           и спри за миг да се ядосваш,
                           последните си сълзи изсуших
                           в деня, от който пак скитосваш.

                           Зная, днес съм много закъснял,
                           дори не се обиждам на съдбата,
                           за ласките ти пак съм зажаднял
                           и знам - ще подновим играта.

                          Позволи да се откупя във аванс
                          с любов за грешките, които правих,
                          защото заслужавам втори шанс
                          след всичко, което не направих. 








 



Тагове:   съдба,   втори шанс,   раздяла,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. troia - Здравей, Краско!
07.05.2018 20:58
Ами такива са Музите...скитосващи.:)))
Много сладко стихче, а портрета на младата жена е страхотен.
Поздравления! Всичко много ми хареса.
цитирай
2. rosiela - Отличник.
07.05.2018 21:11
Имаш вкус към дамите! Признат си.
цитирай
3. krassko - Здравей, troia!
07.05.2018 21:12
Бях започнал да пиша приказка, но Музата забягна
и като ми се вдигна кръвното ето резултата.

Картината е на Майкъл и Инес Гармаш
Относително рядко сред настоящите творци са женените двойки. Още по-рядко са хармоничните брачни двойки. И е изключително рядкост за тези, които подписват плодовете на съвместното творчество с общ подпис. Всяко подобно семейно взаимодействие е искрено щастливо. Това е пример за правилната връзка между мъж и жена на общия "нормален" фон на техните често повсеместни взаимни упреци.
цитирай
4. rosiela - Като ти се вдигне кръвното, правиш хубави неща!
07.05.2018 21:40
krassko написа:
Бях започнал да пиша приказка, но Музата забягна
и като ми се вдигна кръвното ето резултата.

Картината е на Майкъл и Инес Гармаш
Относително рядко сред настоящите творци са женените двойки. Още по-рядко са хармоничните брачни двойки. И е изключително рядкост за тези, които подписват плодовете на съвместното творчество с общ подпис. Всяко подобно семейно взаимодействие е искрено щастливо. Това е пример за правилната връзка между мъж и жена на общия "нормален" фон на техните често повсеместни взаимни упреци.

цитирай
5. troia - Има
07.05.2018 22:21
нещо вярно за личния живот на творците. Преди време четох сборник от поезия и когато се зачетох за авторите все едно попаднах на черна хроника от самоубийци, самотници, нещастници и т.н. Много съжалявам, че не я записах като заглавие, а я върнах в библиотеката.
Прочети ако искаш биографията на Пол-Мари Верлен смятан за един от най-великите френски поети.:)) Направо да се гръмнеш.:)
цитирай
6. vesever - Краси, и аз като Кати мисля, че това е ...
07.05.2018 23:32
Краси, и аз като Кати мисля, че това е много сладурско стихче.
И портретът прекрасен!
цитирай
7. krassko - Кати, Поезията е магия:)
08.05.2018 00:41
Но за да сътвориш тази магия трябва да си на границата между реалното и нереалното. Поетите го постигат по различни начини - бохемския живот и алкохола са на първо място. Но има и по елегантни начини - стига да можеш да си освободиш въображението и да се пренесеш в нереалния свят на любовта и вдъхновението и ... да можеш да се върнеш в реалния свят след това.
Колкото до Пол Верлен - животът му е бил ужасен. За разлика от него в тинейджърските си години дружах с ученичките от балетното училище и всяка сутрин бах на репетициите в операта. И това бяха едни от най хубавите ми години.
цитирай
8. krassko - Весе, благодаря ти!
08.05.2018 00:50
След разочарованията идват и по щастливи дни...
Днес насадих теменужки в две саксии :)
цитирай
9. vesever - Ха така. . . нямам търпение и аз да ...
11.05.2018 13:37
Ха така...нямам търпение и аз да садя...
Тук също ме връхлитат градинарски идеи, естествено, и биват добре приети. Скоро може да покажа.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: krassko
Категория: Изкуство
Прочетен: 2208182
Постинги: 645
Коментари: 5145
Гласове: 19473
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031