Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.05.2015 19:51 - Змията
Автор: joysii Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3253 Коментари: 19 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Усещам лятото по себе си като допир на мъжки ръце. Днес, докато си дремех на една пейка на брега на Дунав, в Силистра, с чаша размечтано кафе в ръка, покрай мен мина  змия. Ама такъв елегантен зиг-заг изцепи,че дори не успях да се стресна. Вгледах се в хармонията и безупречността на гъвкавите движения. Сивата прелест плавно потъна в близкия храст, а аз се замислих за бързата преходност на нещата в живота.
  Интересно, ако беше ме ухапала...


image



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. joysii - Мен от змии не ме е страх. Само трябва ...
18.05.2015 19:54
Мен от змии не ме е страх. Само трябва да зная,че не са отровни. Щото иначе, все пак, ми пука дали ще гушна букета тутакси и нелепо, от един отровен зъб.
цитирай
2. joysii - Ако някой не е ходил в Силистра, да ...
18.05.2015 19:56
Ако някой не е ходил в Силистра, да знае,че там е готино, като за еднодневна екскурзийка и известно разнообразие.
И..това дето се вижда отсреща, през голямата река, не било Румъния, а един остров...да ви светна само.:):):):)
цитирай
3. f873 - Хаха, в неделя след среднощните ...
18.05.2015 22:27
Хаха, в неделя след среднощните гръмотевици ни отпратиха по аварии. На първия обект отварям таблото и в момента в който рестартирам колегата извика "внимавай". На по-малко от педя две малки полски мишлета се топлиха върху юпиеса. Ако ги видиш как бягат и скокат ... :)

Шегите ни между колеги са:
Ако хванеш кабел и мърда - не го хвърляй.
Или
Настъпиш ли нещо което мърда, не хуквай в неговата посока.
:))

Силистра е приятен град, Русе също. Зиме да замръкнеш в тях ... страхотно е.
цитирай
4. joysii - 3. f873 - Хаха, в неделя след среднощните ...
19.05.2015 10:00
Ефи, здрасти.
Мишленцата са сладички животинки. Имат пухкави кожухчета и очички като мъниста.
Кабел, който мърда....лелееее!
Как си ти?
цитирай
5. makont - Уха, Джойс! Ти си герой! Аз веднага щях да озвуча позата и...
19.05.2015 12:55
размечтаното кафе щеше да отиде зян. Усмивки!
цитирай
6. apostapostoloff - Все за тия мъжки ръце хортуваш...
19.05.2015 14:59
Много ти се иска, ама не ти стиска. Това първо.

Второ: истински сластната, сладострастната жена не мечтае за допир на ръце, а за допир на лигавици. Четирите лигавици в непрекъснат допир при класическата поза например. Ти явно не си достатъчно похотлива...
цитирай
7. getmans1 - Споко, joysii - при тези твари не се забелязва канибализъм :))) ...
19.05.2015 18:14
... отделно, щом си край Дунава значи е водна и гадината повече се интересува от облеза€ :)))
цитирай
8. dolsineq - То и на мен ми се случи преди няколко ...
19.05.2015 18:29
То и на мен ми се случи преди няколко години случайна среща с такова влечуго, но горкото животинче като усети чуждо присъствие и не мръдна, а само си изви главата и ме наблюдаваше, докато се отдалечавах...;)
цитирай
9. joysii - 5. makont - Уха, Джойс! Ти си герой! Аз веднага щях да озвуча позата и...
20.05.2015 15:14
Маки, ако беше минала тарантула или едричка стоножка, щях да духна като дух, да изчезна за секунда. Ама змията...нея я проследих лениво с поглед.
Поздрави,сладур!
цитирай
10. joysii - Много ти се иска, ама не ти стиска. ...
20.05.2015 15:17
apostapostoloff написа:
Много ти се иска, ама не ти стиска. Това първо.

Второ: истински сластната, сладострастната жена не мечтае за допир на ръце, а за допир на лигавици. Четирите лигавици в непрекъснат допир при класическата поза например. Ти явно не си достатъчно похотлива...

..................
Ееее, Толи не разочаровай местното общество на тъпаците. За тях съм похотлива, курветина и т.н. Прочети коментарите на Ристьо и Гина, за да научиш всичко за мен.
цитирай
11. joysii - . . . отделно, щом си край Дунава з...
20.05.2015 15:18
getmans1 написа:
... отделно, щом си край Дунава значи е водна и гадината повече се интересува от облеза€ :)))

..............
Така, де - край реката - водна змия. Пък и тя се беше запътила по някаква си нейна работа, не ми обърна никакво внимание.
Поздрави!:):):)
цитирай
12. joysii - То и на мен ми се случи преди няколко ...
20.05.2015 15:20
dolsineq написа:
То и на мен ми се случи преди няколко години случайна среща с такова влечуго, но горкото животинче като усети чуждо присъствие и не мръдна, а само си изви главата и ме наблюдаваше, докато се отдалечавах...;)

...............
Животните се страхуват от нас повече, отколкото ние от тях. Затова нападат.
Ти как се отдалечаваше? Бързичко, предполагам?:):):)
Какво става с теб? Изчезна от сайта? Как си?
цитирай
13. joysii - Ще си постна тук коментарчето от при ...
22.05.2015 22:10
Ще си постна тук коментарчето от при Гина, че тя хем ме клюкари в постингите си, хем ми трие коментарите и не позволява да видят хората как готино й натривам големия нос само с две изречения. Винаги.
"Ти наистина не можеш да напишеш и три лафа без да споменеш Джойси. Това, че ти пиша цинични коментари не върви. Отдавна никой не вярва на тази лъжа. Лъжеш и по отношение на професията ми. Лъжеш защото си бясна,че акълът ти не стига нито за разговор, нито за спор с мен, още по-малко пък - за да отречеш очевидната си простотия."
цитирай
14. atil - Ако не я настъпиш няма да те ухапе. ...
23.05.2015 10:27
Ако не я настъпиш няма да те ухапе. Никога. В България големите змии не са отровни, а отровните са пъстри отгоре.. Когато я притиснеш на една педя зад главата с нещо и е безпомощна.
В миналото змията не е била отрицателен персонаж. Богомилите я направили такъв, понеже поп Богомил умрял на 100 години от ухапване на змия. И оттогава последователите му почнали да убиват змиите.
Женският дух покровител на земята, подземните богатства и води и Любовта се явявал във вид на голяма черна змия(Алп-бика Туран).
Смокът в старите поверия се явявал като пазител на домашното огнище. Унищожават гризачите и жабите. Аз в старата къща на дядо си имам домашна змия, която живее в зимника под къщата.
Когато се чувства застрашена стои на едно място, движи си края на опашката бързо , както гърмящите змии по филмите, но те имат нещо като лопка, издава звук, предупреждаващ.
цитирай
15. joysii - Ако не я настъпиш няма да те ухапе. ...
23.05.2015 10:34
atil написа:
Ако не я настъпиш няма да те ухапе. Никога. В България големите змии не са отровни, а отровните са пъстри отгоре.. Когато я притиснеш на една педя зад главата с нещо и е безпомощна.
В миналото змията не е била отрицателен персонаж. Богомилите я направили такъв, понеже поп Богомил умрял на 100 години от ухапване на змия. И оттогава последователите му почнали да убиват змиите.
Женският дух покровител на земята, подземните богатства и води и Любовта се явявал във вид на голяма черна змия(Алп-бика Туран).
Смокът в старите поверия се явявал като пазител на домашното огнище. Унищожават гризачите и жабите. Аз в старата къща на дядо си имам домашна змия, която живее в зимника под къщата.
Когато се чувства застрашена стои на едно място, движи си края на опашката бързо , както гърмящите змии по филмите, но те имат нещо като лопка, издава звук, предупреждаващ.

======-=
То зорът е докато разбереш, че не е отровна. Дотогава вече може да се налага да бързаш към Бърза помощ. Наистина, в България няма така зверски отровни змии, можем да сме спокойни, но все пак, не бива да тичаме след змията, да я закачаме и подръпваме за опашката. Това няма да й хареса особено, нали?:):):)
Поздрави. Благодаря,че се отби и коментира.
цитирай
16. joysii - Блоговите змии нещо са се покрили ...
23.05.2015 11:13
Блоговите змии нещо са се покрили напоследък.
Без смоци и пепелянки, тук е скучноооо!
цитирай
17. joysii - Прибирам раздвоения си език и от...
23.05.2015 11:14
Прибирам раздвоения си език и отивам на масаж. После на умерен шопинг.
цитирай
18. atil - Продължaвa дa имa интересно тук от ...
23.05.2015 19:57
Продължaвa дa имa интересно тук от време нa време. Струвa си мaй дa се влизa в сaйтa по-често.
цитирай
19. joysii - Наистина съм обсебила мислите на ...
24.05.2015 15:18
Наистина съм обсебила мислите на Гина,бе! Няма постинг, в който да не присъства името Джойси. Хихихи...ей, тази Аксел сън не спи,само за мен си мисли и пише в блогбегето.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2406413
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031