Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.08.2017 18:38 - Няма драма
Автор: dianabercheva Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1416 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 23.08.2017 23:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image


За пореден път съм в мисли...

Тези дни постоянно попадам на мнения, как хората сме по-долни от животните....Някой си смята, че предпочита да общува с животно, отколкото с друг човек. Негова си работа! ..... Аз нямам нищо против животните...но те си имат техния свят... И честно да ви кажа, на тях хич не им е до нас... Убедена съм в това!...

... И в този ред на мисли - два дни няма да съм вкъщи, а имам храна в хладилника, която няма да ме дочака, но е вкусна и прясна... Ами знаете ли ще я опаковам ( хората,които ме познават знаят педанта)... И ще я оставя подобаващо някъде навън, но не в тарелка за животните, а някъде където знам че минават несретници... Може да добавя и бележка, на която ще пише "Незнайни приятелю, аз заминавам за Бургас. Ти си хапни! Тук има пресни хлебчета, кюфтенцата са домашно приготвени, топеното сиренце е вкусно - добавка към малките хлебчета, а ябълката е за утре сутрин. Шоколадът е още един бонус от мен!

 ..........
P.s : Няма драма...Нито си мисля,че съм ангел....Просто знам,че има хора - нещастни, но прекрасни!
И животни...но те се оправят и без нас.

P.s ": Нека не се смята за поза - както го усетих, така го написах... И благодаря на приятелите си, че изкарват хубавото от Мен ... и че ги има! 




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dianabercheva
Категория: Лични дневници
Прочетен: 460786
Постинги: 559
Коментари: 68
Гласове: 646
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031