Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.01.2020 20:20 - ЧНГ от Варна!
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3431 Коментари: 26 Гласове:
14

Последна промяна: 02.01.2020 20:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 За всички Приятели от блога - щастлива и благословена Нова Година, вдъхновението и успехите да не ви напускат, здрави, щастливи и обичани бъдете!

От мен няколко празнични фотографии от моята Варна! 
Бях обещала на Кати /троя/ празничната украса на Варна, едва сега успях, с голямо закъснение...за което се извинявам, но...купонът при нас е безкраен и не намерих време по-рано да кача снимките...

Малка весела компания...показвам само детската част от компанията...а мъжката част ще укрия ;)))

Тази нова година Снежанките са в червено...за разнообразие ...

image

image

image

image

image

image

Снежанка Терминатор...такава не сте виждали!

image

image

image

image

Морето както винаги е приветливо и красиво...

image

А любимите ми патета ме чакат търпеливо...

image

image

image

image

image

image





Гласувай:
15



1. zax - Лоша поличба е, когато морето по ...
02.01.2020 20:39
Лоша поличба е, когато морето по това време е като "тепсия".

Честита Нова година.

.... И "Патките" понякога 'апат.
;)))

цитирай
2. vesever - Заксън, морето ме изкефи тотално. ...
02.01.2020 20:44
Заксън, морето ме изкефи тотално. Имаше доста сериозни вълни, да му се прииска на човек да се бухне в тях )))
Патките много приятно апат, давахме им царевичка, гъделичкат дланта, това ако е апане...аз всяка година им давам храна ))
ЧНГ, да е добра новата година!
цитирай
3. leonleonovpom2 - Честита Нова Година ,Весе!
02.01.2020 20:44
Станала си и приятелка с пеликаните!? Разбирам ги, не са устояли и те на поразяващото синьо око!
Варна е прекрасна! Беше време, когато често бях във Варна, по най- различни поводи, повече служебно Имах много приятели/ и приятелки също,в добрия смисъл/ оттам!
Чудесен материал си сътворила!

Желая ти хубава и здрава Нова Година!
цитирай
4. vesever - Иване, благодаря ти!Само доб...
02.01.2020 20:54
Иване, благодаря ти!
Само добрини да ти донесе новата година!
Ами, аз се сприятелявам с всякакви душици, иска ми се навсякъде да има добрини и красиви мигове и...опитвам да ги създавам!
За много години и успехи във всичко!
Ахаха, поразяващото синьо око, много точно определение си сложил )) усмихна ме ))
цитирай
5. planinitenabulgaria - Честита Новата 2020 Година!
02.01.2020 21:59
Във Върна е студено и мрачно, в Калифорния температурата достига 25. И тук е празнично. Всяка палма има украса от лампички, които изобразяват нещо, улиците светят. Светещи животни има и пред къщите на едноетажна Америка.
С пожелание за допълване на постинга, като публикуваш и снимките на укритите участници в него - мъжката част!
Поздрави
цитирай
6. vesever - Коста, Честита и щастлива да е но...
02.01.2020 22:09
Коста, Честита и щастлива да е новата година!
Във Варна имаше виелица невиждана, събори украсата, но бързо я възстановиха...
Имаше и слънце, и студ, от всичко по малко....а най-вече весели емоции..не ни се прибираше ))
Сега работата е на дневен ред, и очакването на пролетта..
А, мъжката част реших да я укрия, заради злите очи в блога.
Инак за приятели, може би ще има възможност и за общуване и с моите близки...
Поздрави на Л.А.!
цитирай
7. germantiger - ...
02.01.2020 22:10
първите са пред съда, отстрани театъра :)

честита и на теб

за лебедите браво !
цитирай
8. germantiger - ...
02.01.2020 22:11
последната е на вълнолома, като се замисля и "моя"квартал" се вижда,макар че аз имам център и квартал между червения площад/орбита сега младежки дом и чаталджа
цитирай
9. vesever - Митко, чнг, жив и здрав! При фо...
02.01.2020 22:12
Митко, чнг, жив и здрав!
При фонтаните, срещу катедралата е украсата, невероятна светеща феерия.
Не се сещам къде беше съдът, може би високата сграда отсреща имаш предвид... )))
цитирай
10. germantiger - +
02.01.2020 22:13
хубаво си заснела и нос глата в далечината

оттам ми беше едно невероятно гадже преди 4-5 години

20 години разлика имахме с малката, а беше велика германофилка и пианистка
цитирай
11. vesever - Много обичам това място, вълнолома, но ...
02.01.2020 22:13
Много обичам това място, вълнолома, но вълните бяха толкова високи, че не успяхме да стигнем до фара, щеше да ни окъпе ))
На Галата имам близки ))
Радвам се, че и ти имаш хубави спомени оттам ;))
цитирай
12. germantiger - ++
02.01.2020 22:14
именно тази правоъгълна леко горнз сграда, а красивата старата с "орнаменти" встрани зачервената е театъра стоян бъчваров, на ути бъчваров дядо му ако не греша
цитирай
13. germantiger - финално
02.01.2020 22:15
сакън тия близки да не излязат нвейни родители, те не знаеха за нас - аз бях на 37, тя на 17 като тръгнахме :) та идея си нямаха хората
цитирай
14. vesever - А, няма опасност, съвсем други хора ...
02.01.2020 22:17
А, няма опасност, съвсем други хора са ;))
цитирай
15. germantiger - :)
02.01.2020 22:18
явно и сетсрта имаш - приличате си с едната дама много на едната снимка, да са ви живи и здрави децата
цитирай
16. vesever - Да, благодаря ти. :) Жив и здрав и ...
02.01.2020 22:20
Да, благодаря ти. :)
Жив и здрав и ти и всички твои близки!
цитирай
17. hloris - За много години,Веси! :)
02.01.2020 22:26
Нашето момиче от Шопето
станало то Морска при
това Кралица..
превърнала се на шега и
в Снежанка,при това не на шега!
Във фотографии прекрасни
коледната Варна ни тя показва,
без думи тя ни я разказва!
Варненска снежанка е щастлива,
влюбена в морето до уши,
а и кавалерът си го бива,
но ревностно го пази тя от нас;)))
А морето с таз безкрайна синева,
и лебедите при това прекрасни,
прави ни малък реверанс!

Честита Новата,при това Високосна година!
Бъди все така дива и щастлива,и с още много фотографска страст
Варна ти да ни я показваш,истинска конкуренция на Бургас!
Нека новата година ти донесе това,
що ти е най-силно на сърце,
любов,щастие и парички,
пътешествия безкрай,
и много,много чудеса в твоя Рай!
Дед Мороз да слуша той своята Снежанка,
да я носи само на ръце,да я обича и зачита
заради доброто и сърце,още сръчните ръце!
В любов и мир те реално да си живеят,
и приказка реална аз желая им в тоз вечерен час
безкрайно и щастливо всеки ден да я творят!

пп.Реченото да бъде сторено!Амин!




цитирай
18. tonsun - За Много Години, vesever!(hi)
03.01.2020 11:27
За Много Години, vesever!(hi)
цитирай
19. troia - Здравей, Веси!
03.01.2020 12:56
Много хубави снимки. Страхотни са! Наистина е красиво и във Варна.
Бих ти дала много плюсчета ++++ за този постинг.
А в лъскавата каляска между децата изглеждаш на тяхна по-голяма какичка. Личи си, че сте се забавлявали всички.
Поздрави на цялата компания!:)
цитирай
20. vesever - Тони, много ме усмихна, много як ...
03.01.2020 16:41
Тони, много ме усмихна, много як коментар си ми написала ))
От сърце благодаря и само добрини да ти се връщат!
цитирай
21. vesever - Тонсън, за много години, добро да ти ...
03.01.2020 16:42
Тонсън, за много години, добро да ти дава Бог!
цитирай
22. vesever - Кати, благодаря ти!Наистина ...
03.01.2020 16:43
Кати, благодаря ти!
Наистина много се забавлявахме, не ни се прибираше ))
Радвам се, че ти е харесал постингът, макар че доста набързо и незадълбочено го направих...
надявах сед да го харесаш!
Поздрави сърдечни и от мен за теб и морето!
цитирай
23. lexparsy - Пак много ни зарадва с пожеланията и снимките си Веси
04.01.2020 15:27
аз откровено да споделя след толкова много празнични илюминации предпочитам да съм онова куче дето спи на манежа:)))))
Непременно Предай поздрави на лебедите от Ливингстън така ми се искаше да бих бил да бъда и аз там, че лично да ги питам... )
Аз ли? Още съм във Византия и пак в Александрополис... по- спокойно е, зашото в Солун (бе си знаятимето на града:) взех да бъркан гръцкия с арабски... навсякъде пъпкят...
Ако мога ще покажа снимки от... лелей, кръстили са го Тракийсйо море... честно бе! виж на картата :(
По плажа няма много миди, но има невероятно красиви издълбани от водата камъни...
А един приятел вика - Абе къде си помъкнал тоз чакъл бе на летището ще ти го мерят:))))
Надявам се че смогнах да върна дарените ти усмивки Веси, даже и с придобития ми тъпоумен хумор :) !Пожелавам ти красива и щастлива година както ти си знаеш!
цитирай
24. vesever - Лекси, живот си живееш ти, честно ...
04.01.2020 23:35
Лекси, живот си живееш ти, честно ))
Ще предам поздравите, как няма.,....
А в Солун имам близки и тази година ще ги навестим непременно...ако си още там, ще се засечем ;))
Ако имаш снимки, покажи, ще е интересно не само за мен.
Нека има повече усмивки и весели мигове, и през тази година, и аз ти го пожелавам!


цитирай
25. katan - За много години, Веси!
07.01.2020 15:58
Няколко години по ред бях в предновогодишна Варна.
Тази година ми се струва, че са поразнообразили украсата:) - по-хубава е от преди.
Може би, защото има Снежанки-Терминаторки или просто, защото те са там и правят всичко по-красиво и приятно?
Бъди все такава, Веси - създавай настроение и самата ти да си настроение!
Честита и благидатна да е за теб 2020!
цитирай
26. vesever - Кате, да си жива и здрава, мила! ...
07.01.2020 19:22
Кате, да си жива и здрава, мила!
Сърдечно благодаря за хубавите думи!
Само добрини да те спохождат!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4036965
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол