Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.05.2014 13:54 - Балада от болничната тъмница
Автор: mglishev Категория: Поезия   
Прочетен: 1549 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
все пак май католиците са прави  чистилището си го има    но не на оня свят а в скучна гадна болница  проклето лимбо не е като в старите  историйки за разните герои  които си живеят във могили   като в дворци със пиене и песни   затвор яйце вмирисано на болест 
когато се проточи там престоят   и господ си мълчи не се обажда  минаваме през кризи на несигурност  през болки и капризи  отчаяние  прокрадва се из стаите понякога  присяда по леглата тихо плаши ни  как няма да се върнем пак при книгите  при хората дърветата и вестите  от този скапан град (все пак ни липсват) 
къде си бе жан-пол че нещо адът ти  направо си е песен във сравнение  с военномедицинска академия  особено с хирургията весела  и не че докторите са злодеи някакви  напротив те са филмови герои  от разни ленти с хумор медицински  (направо с доналд съдърланд в корея)  но просто не е място за попадане  сънят не се задържа между призраци
човек когато влезе в тъжна клиника   мастилницата трябва да си носи  за да я метне гневно право в мутрата  на дявола червен щом той зашепне  лъжите си смрадливи за умиране  махни се кучи сине гнила змийо  та мен ме чакат още приключения  и ангели и дракони стокрили  ще пукна чак когато ми омръзнат  и хлябът и кафето не когато  на тебе ти е хрумнало че трябва  дружинка да ти ставам долу в пъкъла  нещастен пролетарий със копита 
сестрите тук са датските гробари  (добра и зла като във хубав трилър)  но йорик аз не съм и хич не давам  току-така да ми подмятат черепа
единственото хубаво е роят  видения илюзиите шарени   създадени от разните лекарства  и моята чудовищна фантазия  разсейват ме приятно ето вижда се  как черният ми кокер важно води  процесия любезни кардинали  дошли на визитация след тях пък  задава се мечок на вид циментов  и важно кима знаейки че скоро  зарязвам туй задгробно кафкианство  че то е само временна несгода  и службата е вече тук към края си че връщам се при булката и внучето  при кучето при мишките и хората



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mglishev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 8626527
Постинги: 1097
Коментари: 8098
Гласове: 5671
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Всичко, което може да се намери на български за Толкин
2. Който не чете на руски, губи много. Недолюбвам Русията, но обичам безплатните им онлайн библиотеки.
3. За англите и саксите. На английски
4. Най-забавният начин да се учи староанглийски
5. Азам Али - любимата ми певица.
6. Тук може да се играе викингски шах онлайн :)
7. Форумът на списание Бг-наука - много весело място, пълно е с непризнати гении :)
8. Блогът на Венцислав Каравълчев - прекрасни текстове по църковна история
9. Блогът на Владислав Иванов - средновековна балканска (и не само) история
10. Venetian Red - блог за изкуство. Най-вече история на изкуството и впечатления от изложби
11. "Виртуални строфи" - стихотворения от блогъри
12. На Понтис/Стефан блогчето. Има приятни неща.
13. Страхотен блог на нормален човек с умерено елитарно мислене.
14. Зло куче: мисли, ръмжи, хапе.
15. Още един блог на нормално мислещ, интелигентен човек.
16. "Ъплоуднати постинги за делитване" - най-добре осмяната булгарелска простотия
17. Милен Русков, единственият жив български писател
18. "Целият изгубен свят": блог на chris. Отлични стихотворения. Ей, не е мъртъв българският език!
19. Трънки и блогинки
20. В крак с времето!
21. Средновековна и ренесансова музика онлайн!
22. Блогът на Димитър Атанасов - текстове без фризура
23. Една чудесна приятелка пише там и ми се ще да ми е в блогрола :)
24. Кака Сийка - умен тип, бяга от клишетата