Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.02.2016 23:29 - Пред пролет
Автор: sestra Категория: Поезия   
Прочетен: 4017 Коментари: 21 Гласове:
23

Последна промяна: 10.02.2016 23:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

През потайните погледи денем
и през стихналите зеници
на спящите гълъби нощем
през сгъстените капки живот
в клоните на липата, милата
градска липа, стоичката ми
през експертните ноздри на котка
и през строгия нос на котарака
под погледите на гарвани
и техните вещи влияния
през внезапните портокални бликове
и през бухналото небе в канавките
аз пониквам с усилие на волята
точно както от тежък сън се събуждам
все едно когато насън се мъча да бягам
и политам, защото не мога да бягам
и се мъча да си отворя очите
а те в сърцето ми са се удавили
така пониквам и се измъквам
от изящните окови на същината
където сън ми е избродирал душата
предназначена за разпиляване.

image"Пролет" - идейна скица







Тагове:   предпролет,


Гласувай:
23



1. kvg55 - След всяко житейско крушение на ...
11.02.2016 00:05
След всяко житейско крушение на човек му се налага да "пониква" отново "с усилие на волята". Мъчиш се да избегнеш обстоятелствата, които те завличат и потапят в кошмарен сън, в който душата страда.
цитирай
2. donchevav - Фино, нежно, вглъбено и същевре...
11.02.2016 00:10
Фино, нежно, вглъбено и същевременно настойчиво усещане за пробивност и разпукване, за преодоляване, за промяна - предчувствие за пролет!
Харесва ми това предпролетно избухване - загатва за цъфтеж и много плод, па макар и плод "за разпиляване":))) Обожавам "Нирвана" с Кърт Кобейн - благодаря ти! Поздрави, Стани!
цитирай
3. getmans1 - Само жена може да опише пролетта, ...
11.02.2016 00:11
Само жена може да опише пролетта, ражда се нов живот. Поздравления!

пп А, рисунка твоя ще ми подариш ли, да си я сложа в рамка в дядовата къща? /онзи котарак ми хареса/ :)))
цитирай
4. sestra - Благодаря и на теб, Вени и
11.02.2016 00:26
donchevav написа:
Фино, нежно, вглъбено и същевременно настойчиво усещане за пробивност и разпукване, за преодоляване, за промяна - предчувствие за пролет!
Харесва ми това предпролетно избухване - загатва за цъфтеж и много плод, па макар и плод "за разпиляване":))) Обожавам "Нирвана" с Кърт Кобейн - благодаря ти! Поздрави, Стани!

радвам се отново за твоя прочит. Поздрави и на теб :)
цитирай
5. sestra - Кой котарак? В текста ли?
11.02.2016 00:28
getmans1 написа:
Само жена може да опише пролетта, ражда се нов живот. Поздравления!

пп А, рисунка твоя ще ми подариш ли, да си я сложа в рамка в дядовата къща? /онзи котарак ми хареса/ :)))

цитирай
6. getmans1 - Убиваш ме Сестра, взе го като комсомолско поръчение:))) Беше пуснала рисунка на един рис а аз много уважавам тая котешка порода и кучета:)))
11.02.2016 00:39
sestra написа:
getmans1 написа:
Само жена може да опише пролетта, ражда се нов живот. Поздравления!

пп А, рисунка твоя ще ми подариш ли, да си я сложа в рамка в дядовата къща? /онзи котарак ми хареса/ :)))



Ти пък за рисунката се хвана, а аз колко се напъвах да измисля онова за жената и пролетта. Май пак не уцелих ваксата:)
Хубави сънища, Сестра!
цитирай
7. batogo - !!!:))) Поздравления, сестра!
11.02.2016 06:57
Пресъздала си словестно и графично перфектната емоционална картина, раждаща пролетта и оставяща следа в душата. Хубав ден!
цитирай
8. martiniki - досущ като кокиче -
11.02.2016 08:36
февруари е такъв - на силни и нежни кокичета, изумителни с волята си, устойчивостта...стоици като твоята липа :)
цитирай
9. sestra - :) А ти ме разсмиваш. Все пак надявам се да не ме сравняват с
11.02.2016 08:41
getmans1 написа:
sestra написа:
getmans1 написа:
Само жена може да опише пролетта, ражда се нов живот. Поздравления!

пп А, рисунка твоя ще ми подариш ли, да си я сложа в рамка в дядовата къща? /онзи котарак ми хареса/ :)))



Ти пък за рисунката се хвана, а аз колко се напъвах да измисля онова за жената и пролетта. Май пак не уцелих ваксата:)
Хубави сънища, Сестра!

блоговите примадони от мъжки пол и почти, майстори на свръхкратки, но свръхтъпкани със съдържание публикации. За мен тяхната лиричност, интелект и филигранност на изказа, известна като филигранност на липсващата фраза, са недостижими. Не е рис зверчето на рисунката, а димен леопард. Май съм я подарила вече, доколкото си спомням, Гет. Няма проблем, подарявам на добри хора като теб винаги, когато мога.
цитирай
10. sestra - Благодаря ти, Оги,
11.02.2016 08:43
batogo написа:
Пресъздала си словестно и графично перфектната емоционална картина, раждаща пролетта и оставяща следа в душата. Хубав ден!

дано да е така. Картината на реалността е усещане. Дано да съм успяла да я пресъздам.
цитирай
11. sestra - Да, Доре...
11.02.2016 08:47
martiniki написа:
февруари е такъв - на силни и нежни кокичета, изумителни с волята си, устойчивостта...стоици като твоята липа :)

От първите войници за светлина до последните - те всички са стоици.
цитирай
12. katara - sestra,трудно постижима синхронност..си гепила...
11.02.2016 09:28
аз искам тази картина....
може ли?
нищо ,че не съм добра...
Благодаря !
цитирай
13. sestra - Много мило, Юлия,
11.02.2016 09:57
katara написа:
аз искам тази картина....
може ли?
нищо ,че не съм добра...
Благодаря !

мило е да се каже на незрящия, преструващ се на виждащ, че е постигнал труднопостижима синхронност. Благодаря ти. А това е рисунка с молив, подготвителна за масло върху платно. Когато съм готова, защо пък да не я сложа в човката на един гълъб да я донесе до теб, щом ти харесва... :)
цитирай
14. katara - многоо мило...Благодаря ! ето подарък....https://youtu.be/pU9JAvZGaIg /
11.02.2016 10:37
надявам се...на твоя характер...
цитирай
15. sestra - Не успях
11.02.2016 11:20
katara написа:
надявам се...на твоя характер...

Да отворя връзката за съжаление.
цитирай
16. kalisi - Опианяващо..
11.02.2016 13:24
...все едно когато насън се мъча да бягам
и политам, защото не мога да бягам...
цитирай
17. sestra - kalisi, радвам се, че си тук с мен
11.02.2016 13:57
kalisi написа:
...все едно когато насън се мъча да бягам
и политам, защото не мога да бягам...

и благодаря ти.
цитирай
18. faktifakti - любимите ми твои
11.02.2016 16:54
философски стихове.
в тях плувам надълбоко.
силата ти е в изкуството :)
цитирай
19. sestra - ...
11.02.2016 18:21
faktifakti написа:
философски стихове.
в тях плувам надълбоко.
силата ти е в изкуството :)

Философия и изкуство. Не съм Гьоте, мила моя, но е вярно, че слизам дълбоко, за да откривам места за плуване :)
цитирай
20. astrojozi19 - Чудесно!
14.02.2016 08:56
Благодаря ти,....прекрасно!
цитирай
21. sestra - Също
14.02.2016 10:51
astrojozi19 написа:
Благодаря ти,....прекрасно!

ти благодаря. Мило е, че прочете с такава хубава емоция :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sestra
Категория: Поезия
Прочетен: 2592253
Постинги: 732
Коментари: 7882
Гласове: 29404
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930