Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.05.2016 16:05 - Успокоението на Белия дракон
Автор: mglishev Категория: Поезия   
Прочетен: 1581 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 06.05.2016 16:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
(Щастливият сън на Ричард ІІІ)

белият дракон се огледа скръбно и каза
омръзна ми да се бием аз просто си спях
в едно яйце под скалата
когато дойде проклетият червен дракон
събуди ме и изкрещя
виж аз съм символът на стария народ от хълмовете
а ти си нашественик без права
после ме нападна а взе и огън да бълва
чак крепости започнаха да рухват върху нас двамата
наистина ми писна но не знам какво да правя
а иначе ми беше толкова хубаво в яйцето под скалата

уелсците са си кавгаджии рече белият глиган
техните така наречени рицари винаги преследват
царствени бели зверове като нас
и бялата кошута и ястреба-врабчар
при все че той невинаги е бял
сигурно им е нещо останало още от троя
те отдавна преследват и майка ми бялата свиня
уж за да основават нови градове и царства
там където сме легнали било в черно яйце или на зелена морава
и още ми е жал за белия елен чиято корона те взеха
но ти си ми приятел и имаме еднакъв цвят
така че кълна ти се в чистата недокосната бяла роза
кълна ти се в свети павел и в свети георги
този червен дракон скоро ще спре да ти досажда

ами ако е силен дори за теб какво ще правиш
тревожно попита белият дракон

не се притеснявай безгрижно отвърна белият глиган
знам поне три бели леопарда седнали под хвойновия храст
поне три лъва легнали сред белите лилии завладени от белия лебед
които с радост ще ни дойдат помощ за срещата при босуърт



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mglishev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 8625183
Постинги: 1097
Коментари: 8098
Гласове: 5671
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Всичко, което може да се намери на български за Толкин
2. Който не чете на руски, губи много. Недолюбвам Русията, но обичам безплатните им онлайн библиотеки.
3. За англите и саксите. На английски
4. Най-забавният начин да се учи староанглийски
5. Азам Али - любимата ми певица.
6. Тук може да се играе викингски шах онлайн :)
7. Форумът на списание Бг-наука - много весело място, пълно е с непризнати гении :)
8. Блогът на Венцислав Каравълчев - прекрасни текстове по църковна история
9. Блогът на Владислав Иванов - средновековна балканска (и не само) история
10. Venetian Red - блог за изкуство. Най-вече история на изкуството и впечатления от изложби
11. "Виртуални строфи" - стихотворения от блогъри
12. На Понтис/Стефан блогчето. Има приятни неща.
13. Страхотен блог на нормален човек с умерено елитарно мислене.
14. Зло куче: мисли, ръмжи, хапе.
15. Още един блог на нормално мислещ, интелигентен човек.
16. "Ъплоуднати постинги за делитване" - най-добре осмяната булгарелска простотия
17. Милен Русков, единственият жив български писател
18. "Целият изгубен свят": блог на chris. Отлични стихотворения. Ей, не е мъртъв българският език!
19. Трънки и блогинки
20. В крак с времето!
21. Средновековна и ренесансова музика онлайн!
22. Блогът на Димитър Атанасов - текстове без фризура
23. Една чудесна приятелка пише там и ми се ще да ми е в блогрола :)
24. Кака Сийка - умен тип, бяга от клишетата