Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.03.2018 07:15 - ТРАМВАЙ В НЕБЕТО
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 9641 Коментари: 22 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image 

... красива – и така самотна, влетя в трамвайчето до мен 
и във седалката се кротна като в замръзнал, стар леген, 
отвън – уж, беше вече пролет, пък спеше Витоша в мъгли,
и – сякаш че криле след полет! – ти сгъна вейнати поли, 
взе ватманчето да засуква във огледалцето мустак! – 
и глътнах Главната си буква, а, уж, бях приказлив глупак,
така се бях вторачил в твоя – на сипеи надиплен, шал,

усетих нейде – след завоя, че спирката съм изтървал, 
и се помолих – мили Боже, нали си милостив баща? – 
стори така, че, ако може, да тръгне с мен? – докрай света, 
речи ѝ, че ще я обичам? – до свършека на този свят, 
за да не пукна сам и ничий, безгнезден – в Твоя необят, 
красива – и така самотна, потънах в погледа ѝ тих – 
Жената, дето ми се кротна завинаги – във моя стих.

16 март 2018 г. 
гр. София, 9, 00 ч.

 





Гласувай:
34


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. totti - Прекрасно стихотворение. Голям ...
22.03.2018 07:33
Прекрасно стихотворение. Голям талант, само дето снимката не е много подходяща;)
цитирай
2. pando - Поздравления
22.03.2018 09:37
Много е романтично....Но...е запазено за романтични души.
цитирай
3. yotovava - прекрасно, жалко, че е натролено и ...
22.03.2018 09:42
прекрасно, жалко, че е натролено и оплюто от мухове
цитирай
4. starforlife - ~
22.03.2018 10:29
Изпуснала ме бе Красавицата тази сутрин...
Та гепнала бе тя трамвайчето да ме догони.
И твоя ден направила е явно в ранна утрин...
Такава си е тя - раздава сексапил на всички със вагони.
цитирай
5. deleted-4udovi6teto - Ти ли ми пишеш перверзни мръсотии за ...
22.03.2018 10:31
kremenova написа:
Ти ли ми пишеш перверзни мръсотии за коментар или някой друг и се подписва Чу?Ако си ти, да ти отговоря подобаващо,бъди сигурен,че за 35 години учениците ми от кол и въже са ме научили на много пиперен език...

Не, Кременова, не съм аз.
Никога не съм писал нищо под твои творби.
Направи сверка между моя никнейм - 4udovi6teto, и неговите подобия, с които някакъв луд човечец се опитва да ме злепоставя под постинги на други блогъри.
Това е.
Благодаря.
Чу
цитирай
6. starforlife - ~~
22.03.2018 10:32
Някои хора са толкова тъпи, че не знаят кога да си отварят устата и кога не.

Баба ми, Бог да я прости, в такива случаи казваше: (Апостолоф, Кременова) "Не знаете от къде се яде, и от къде се се~е."
цитирай
7. starforlife - И както вече казах: Когато ми скимне - ще делвам под готините ти стихове, Поете, неуместните, пошли коментари
22.03.2018 10:41
В 8:15 болното тролче pompaduridiot написа:
Аз го напомпих.

Delete!


В 8:36 apostapostoloff написа:
Помпадуре
Как го помпиш, бе? Изотзад ли?

Delete!


В 9:59 kremenova написа:
Ти ли ми пишеш перверзни мръсотии за коментар или някой друг и се подписва Чу?Ако си ти, да ти отговоря подобаващо,бъди сигурен,че за 35 години учениците ми от кол и въже са ме научили на много пиперен език...

Delete!


НЕ ЗАМЪРСЯВАЙТЕ ГОТИНАТА ПОЕЗИЯ НА ГОТИНИЯ ЧОВЕК, МОЛЯ!

ж
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - Аз го напомпих. Delete! П...
22.03.2018 10:48
starforlife написа:
В 8:15 болното тролче pompaduridiot написа:
Аз го напомпих.

Delete!


В 8:36 apostapostoloff написа:
Помпадуре
Как го помпиш, бе? Изотзад ли?

Delete!


В 9:59 kremenova написа:
Ти ли ми пишеш перверзни мръсотии за коментар или някой друг и се подписва Чу?Ако си ти, да ти отговоря подобаващо,бъди сигурен,че за 35 години учениците ми от кол и въже са ме научили на много пиперен език...

Delete!


НЕ ЗАМЪРСЯВАЙТЕ ГОТИНАТА ПОЕЗИЯ НА ГОТИНИЯ ЧОВЕК, МОЛЯ!

ж


Да си гей, сигурно не е чак толкова лошо, щом като толкова народ обърна резбата, но, да си педераст по душа като apostapostoloff, Полигоралния шизофреник от Хисаря и неговите множествено склеротични разклонения, е отвратително.
Нямам какво повече да добавя, Жоро.
Чу
цитирай
9. deleted-4udovi6teto - Някои хора са толкова тъпи, че не ...
22.03.2018 11:22
анонимен написа:
starforlife написа:
Някои хора са толкова тъпи, че не знаят кога да си отварят устата и кога не.

Баба ми, Бог да я прости, в такива случаи казваше: (Апостолоф, Кременова) "Не знаете от къде се яде, и от къде се се~е."

Да ме ругаят и да не реагирам,да седя като говедо ли искаш?!Приказваш пълни глупости по мой адрес отдавна,такива простащини съм чула до сега от теб без да ме познаваш,че доста се съмнявам дали си въобще нормален...като те чета какво пишеш и дрънкаш без мярка,цели фермани с мания за величие , направо се кръстя,побъркало се е момчето от много четене,дано има лек да се оправи....Кременова ругае само простаците и долните мръсници и те напълно си го задлужават или на теб такиеа са ти много близки дъшевно,че заставаш на тяхна страна?...Жалко за образованието ти тогава ...

Кой сте Вие, Анонимен?
Чу
цитирай
10. starforlife - ~ 9. 4udovi6teto
22.03.2018 11:31
Валерка, няма значение Кременова ли беше или друг, представящ се за нея.
Вече го няма.
Но държа да отговоря лаконично:
Предполагаемо излязлата като анонимен Кременова написа:
Да ме ругаят и да не реагирам,да седя като говедо ли искаш?!Приказваш пълни глупости по мой адрес отдавна,такива простащини съм чула до сега от теб без да ме познаваш,че доста се съмнявам дали си въобще нормален...като те чета какво пишеш и дрънкаш без мярка,цели фермани с мания за величие , направо се кръстя,побъркало се е момчето от много четене,дано има лек да се оправи....Кременова ругае само простаците и долните мръсници и те напълно си го задлужават или на теб такиеа са ти много близки дъшевно,че заставаш на тяхна страна?...Жалко за образованието ти тогава ...

Има ЛС. Можеше и там да попиташ Домакина, а не да цапаш с тъпите си и не по темата коментари.
А мнението ти за мен пък - може да го изказваш също на по-уместни места и случаи.
Аз написах 3 изречения: "Някои хора са толкова тъпи, че не знаят кога да си отварят устата и кога не.
Баба ми, Бог да я прости, в такива случаи казваше: (Апостолоф, Кременова) "Не знаете от къде се яде, и от къде се се~е." и то без правописни грешки, а ти четири инфантилни, с куп какви ли не (грешки), имаща наглостта за мен да говориш, че пиша фермани.

Ако ти си била Учителка - дано никога твой репродукт не учи никое дете по света.!
цитирай
11. kremenova - Моят учителски продукт спечели 9 ...
22.03.2018 14:10
Моят учителски продукт спечели 9 световни награди по пиано, ,от които 7 първи места на международни конкурси ,спечели американска стипендия за магистратура и апартамент за семейството си и е назначен в международно жури в Палма ди Майорка като голям специалист,ти ми търси правописни грешки сега на стари години.На тази възраст да греша вече ми е простено...Ochte nechto negovite u4enici spe4elvat redovno parvi nagradi v Carnegie hall v New York i za otbeliazvane tova sa megdunarodni konkursi i pe4eliat vse balgari!
цитирай
12. cortana - Я! Откъде я изкопа тази моя снимка?
22.03.2018 18:48
:) :) :)))
цитирай
13. favn56 - Голям си, това е.
22.03.2018 18:52
Голям си, това е.
цитирай
14. favn56 - Затова всички океани ти правят р...
22.03.2018 18:53
Затова всички океани ти правят реклама :))))))))))))
цитирай
15. deleted-4udovi6teto - Дъърт пергиш го играе гимназист, и ...
22.03.2018 19:10
ok3223 написа:
Дъърт пергиш го играе гимназист, и се излага като кифладжия.
Седни си на дъртия задник, и напищи нещо умно, нравоучително, полезно за младите, и поучително за възрастните.
Барута ти е изчерпан, което е нормално за дъртак като теб, и за това стиХчето глупаво и слабо.
НЕ СТАВАЙ ЗА СМЯХ НА СТАРИ ГОДИНИ!

Нали не ти натискам насила главата да ми се вреш под чатала, ок3223, и да ми четеш глупостите?
Аре, бегай у лево, че ми писна от свиркаджии и джендъри!
Чу

цитирай
16. deleted-4udovi6teto - Голям си, това е. Да, прав си, Фав...
22.03.2018 19:15
favn56 написа:
Голям си, това е.

Да, прав си, Фавне!
Чу
цитирай
17. deleted-4udovi6teto - Затова всички океани ти правят р...
22.03.2018 19:16
favn56 написа:
Затова всички океани ти правят реклама :))))))))))))

И цедерамите също.
Чу
цитирай
18. deleted-4udovi6teto - кой е велик. Това е единственият ...
22.03.2018 21:15
apostapostoloff написа:
кой е велик. Това е единственият критерий, а не мненията на разни боклуци от циганската махала на Европа.

И така... От книгата ми Geheimnisse der Magie на европейския немскоезичен пазар се продадоха 212 000 екземпляра.

От всеки аз взех по 9 евро. На ти сега един педераст, графоманче сбъркано и нищожно!

Ти никога, ама никога няма да се радваш на моята слава и на моето богатсво! Защото Н. В. Пазарът казва, че си дребно и сбъркано графоманче, което и 500 екземпляра не може да продаде. Дори и в циганската махала на Европа...

И като си толкова велик, кво ми ближеш хуя тук?
Бегай у лево, педал!
Чу
цитирай
19. yotovava - Валери, щях да питам Апостол-оф...
23.03.2018 07:45
Валери, щях да питам Апостол-офф
като е толкова богят, чий го дири в блога, па и непрестанно се вре при тебе?
Апостоле, когато беше млад - в далечната 1981 г., беше по човек.
цитирай
20. deleted-4udovi6teto - Валери, щях да питам Апостол-оф...
23.03.2018 08:25
yotovava написа:
Валери, щях да питам Апостол-офф
като е толкова богят, чий го дири в блога, па и непрестанно се вре при тебе?
Апостоле, когато беше млад - в далечната 1981 г., беше по човек.

А бе... сигурно е участвал в "Стани богат" по телевизията! :-)))))))))))
Чу
цитирай
21. radostinalassa - Защо само аз не мога да изтрия нито един от тези коментари, а някои могат?
28.03.2018 16:24
Може би ми се е схванала ръката?
цитирай
22. deleted-4udovi6teto - Може би ми се е схванала ръката? ...
28.03.2018 16:48
radostinalassa написа:
Може би ми се е схванала ръката?

Въпрос на компютърни умения.
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9346674
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031