Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.12.2018 21:18 - Пощальона го познавам
Автор: lexparsy Категория: Поезия   
Прочетен: 1547 Коментари: 8 Гласове:
14

Последна промяна: 20.12.2018 13:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 image
image

Пуснах писмото... Имаш поща!

Лекс
17.12.2018
21:31
------------------------------------------
   Ами аз бях в автобуса с Лекс, а той скандализиран от пътебутците се свря в един ъгъл кат‘ питомно прасенце, и се отдаде на блогочетина.
   После като вратата се отвори псххъттт-кшшъъътс, прибегна до една градинска пейка смръзлъсната и написа туй то… Издавам го…
   Само каза че се притеснил щот‘ Бенелина била имала притеснение с Раздавачите на писма… Видях го бе… „Та аз не знам“, и аз се притесних, да знаете!
   Раздан Пощосмислев ми викате… ама чак сега ви казвам :-)))

 ---
П.П. А бе Лекс мислеше сложно и физсЛогически да обясни какво е „синхрониране спина на електрона“, но го открехнах че няма да помогне на хора с юлски мисли, като са ни колеДивни, а и нито неРадостно смисловни…
Каза да питате Младен, той знае…
Искай им 5 лева поне бе, на тез‘ питащи фиктивно гузносмислено, докато дават дневнувайки поне  петдесвяст от лъвческите си, че и змийски всекидашно, да им изчистят миризмата на словославните мисли, че и петдестОще самултипликарно пождем, да си ги празнуват…






Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. benelina - Чудни страници прелиствам
17.12.2018 21:28
От дъха ти сътворени... Чисти и искрящи мисли... Непребродени вселени.
Колко малко... Колко сладко и животът окрилен е!
цитирай
2. lexparsy - Амммм... туй го дадох на пощальона щот ми беше под ръка, а бързаше...
17.12.2018 21:42
benelina написа:
Чудни страници прелиствам
От дъха ти сътворени... Чисти и искрящи мисли... Непребродени вселени.
Колко малко... Колко сладко и животът окрилен е!

Аз в автобуса го заидейвах, но май ми едно от най бързите писма...
Ами защото се притесних от твоя стих "Та аз не знам", че имаш проблеми с раздавачите на писма :-))))
Благодаря ти че можах да му зърна и странната птица-риба на Раздавача, и му я щтракнах с мобарката :-)
цитирай
3. vesever - Ами да, някога хората са владеели ...
18.12.2018 11:17
Ами да, някога хората са владеели телепатия и вероятно всичко е било по-лесно...
с днешните технологии и изкуствен интелект, уж за добро са измислени, ала лишават хората от естествените им способности.
Та в тая връзка, малка случка от моето царство.
Вчера се втурнах да почиствам градината от шумата и драките край дувара /нали Принцът щял да прескача дувара ми, рекох, да не се закачи за някоя драка )))/ и гледам, кани се да вали сняг. Почва да пръска с тенденция да се усилва.
-Почакай малко! - виквам аз! - Само да приключа с почистването на градината, после можеш да си валиш на воля.
И взе, че ме изчака, цял ден рязах, събирах, градинката ми светна. В момента, в който тръгнах да се прибирам вкъщи, се изсипа сняг сякаш Снежната Кралица си тупа снежните възглавници и завивки от небето.
И така, пак всички са доволни, а аз съм много доволна от свършената навременна работа...
Хубави снежни празници на компанията, уютно да е и с пожелания за успехи през новата година!
цитирай
4. lexparsy - И аз така мисля Веси
18.12.2018 11:36
  И това че не е имало езици преди Вавилон означава че той е бил един и най-верния за комуникация... емпатията на мислите.
  И аз си спомних като Рени че едно време по празници задължително купувахме картички и даже сами си ги правехме и изпращахме на всички обичани и роднини...   И много се радвахме да получим с топлината на думите и почерка им.
А за твоите способности да си разговаряш с времето аз съм се убедил.Но трябваше да оставиш поне някоя драка за неканения принц дето ша прескача довара,,, че кучо да го чуе :-))))
  Весели празници и на тебе и компания Веси.
цитирай
5. lexparsy - Благодаря за плиткоинтелектните пожелания и съвети saankii.
18.12.2018 12:48
   Но ги изтрих да не ги види моя пощальон. Защото има голямо въображение и ако вземе да ти чете мислите и да ти носи писмата… уфффф, жал ми е бе.
   Но аз познавам и един друг дето е по материален и си ходи пеш и носи материални послания на материални момичета като тебе, Тройните и всичките ви облици от вкиселинни облаци валяни, дето червени палци насочени надолу си пожелавате, че и с тях заспивате. За това си ги колекционирате по цял ден от постингите на нормалните хора.  Ха... сетих се! Може би вибрират повече от вашите :-))))
   А Дядо Коледа по една торба ви е приготвил такива жизнерадостно пожелани... Лелеее мърдат вътре и жжужат чак... Стоплете си ги бе! Студено им е.
Ама по-наделече да не гледаме, камо ли дечицата!!!
цитирай
6. vesever - Остави се, ако се закачи Принцът и ...
18.12.2018 23:36
Остави се, ако се закачи Принцът и стане някоя вреда, ще ми е съвестно, та затова така добре подрязах, образцов дувар постигнах направо )))
Ами да, и аз при Рени написах ... едни мили спомени си спомних, как пишехме писма до момчета, които харесвахме и си слагахме от червилата на майките си и оставяхме отпечатъци от устни по листа, все едно са целувки, и такова вълнение беше...
Да, мисля, че всеки човек има нужда от хубави емоции и усещания, е, може би с изключение на тези, които са забравили какво са хубавите емоции и усещания и са се напълнили с лоши...
цитирай
7. missana - Оригинално написано!
19.12.2018 01:53
Аплаузи, Лекс!
цитирай
8. lexparsy - Чувам аплаузи…
19.12.2018 08:13
missana написа:
Оригинално написано!
Аплаузи, Лекс!

Чувам аплаузи на всички, на които пощальона е отнесъл и твоите поетични послания Младен.
Твоите са сложни с уникалните си адреси, за оригинални хора.
Пожелавам ти за празниците получиш много радостни и съкровени и оригинални писма.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1363869
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375