Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.10.2015 18:13 - Няма другаде такова чудо...
Автор: aip55 Категория: Политика   
Прочетен: 6666 Коментари: 27 Гласове:
25

Последна промяна: 26.10.2015 04:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


image






Гласувай:
26



Следващ постинг
Предишен постинг

1. aip55 - Му-ха-ха-ха..
25.10.2015 18:24
Му-ха-ха-ха... демонстрация за "сигурността" на електронното гласуване!

"Хакери са сринали сайтовете на ЦИК, ГРАО, МВР и МВнР - bulgaria.utre
Атаките могат да окажат влияние на изборния процес, смятат специалисти"
цитирай
2. starforlife - Ще ми бъдеш длъжник, да знаеш.
25.10.2015 18:41
Защото нарушавам радио-мълчанието си, но съм длъжен да ти обърна внимание, че разпространяваш невярна информация.
Сайтовете на ЦИК, ГРАО и МВнР работят безпроблемно!
А сайтът на МВР е временно недостъпен по коренно различни причини, които не е релевантно да коментираме тук.

Ставаш инструмент на определени елементи в страната, които се възползват от една обикновена ситуация, яхвайки я, за да извлекат определени дивиденти.

Нищо лично, Френд.
Но помисли две неща:
Първо - аз разбирам ли ги тези неща?
и
Второ - кога в такъв ракурс съм казал нещо неверно?

Именно АйТи сигурност е това, в което съм най-силен по отношение на компютърната нАука и заставам отговорно зад думите си.

Като тъпанарско "доказателство", че ги поназнайвам нещата - погледни постинга ми /ще ме познаеш/, който някой е изтъпанчил на "първа", за да ме дискредитира.
Същото е и с това, за което ти говориш.

Поздрави!

Георги Стоименов
цитирай
3. aip55 - Защото нарушавам радио-мълчан...
25.10.2015 19:10
starforlife написа:
Защото нарушавам радио-мълчанието си, но съм длъжен да ти обърна внимание, че разпространяваш невярна информация.
Сайтовете на ЦИК, ГРАО и МВнР работят безпроблемно!
А сайтът на МВР е временно недостъпен по коренно различни причини, които не е релевантно да коментираме тук.

Ставаш инструмент на определени елементи в страната, които се възползват от една обикновена ситуация, яхвайки я, за да извлекат определени дивиденти.

Нищо лично, Френд.
Но помисли две неща:
Първо - аз разбирам ли ги тези неща?
и
Второ - кога в такъв ракурс съм казал нещо неверно?

Именно АйТи сигурност е това, в което съм най-силен по отношение на компютърната нАука и заставам отговорно зад думите си.

Като тъпанарско "доказателство", че ги поназнайвам нещата - погледни постинга ми /ще ме познаеш/, който някой е изтъпанчил на "първа", за да ме дискредитира.
Същото е и с това, за което ти говориш.

Поздрави!

Георги Стоименов

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Първо да ти благодаря за поздравите!
Тези неща ги прочетох във ВЕСТИ. Зарадвах се, че съм от тези, които са се надявали на честни избори. Определено не съм компетентен в IT науката и за това съм склонен да ти повярвам, защото често показваш грамотност и компетентност в това отношение в блога със съвети и образованост.
Гога, надявам се да останеш при нас в бог.бг. За всички има място и въздух за дишане на тази земя. Има го и за тебе...
цитирай
4. starforlife - Забравих да кажа още нещо.
25.10.2015 19:17
/всъщност няколко неща/

Първо - Едно евентуално електронно гласуване няма нищо общо с който и да е сайт и се осъществява по коренно различен начин и с коренно различни протоколи.

Второ - Един сайт /на която и да е фирма и/или институция по цял свят/ чрез една елементарна DoSS-атака няма как да не падне. Въпрос на ресурси от страна на атакуващите.
/и съответно на ресурси от страна на атакуваните/
А е елементарно като изисквания на компютърни познания и всеки второкурсник АйТи го знае и може.
/слава Богу, че няма ресурсите/

Трето - Наблюдавай във времето кои медии в чии ръце са и започни да черпиш информация от независими източници.
Зная, че такива липсват - но тогава /ако нямаш възможностите/ по-добре не ставай НПИ за тези, които така тънко играят Играта, че на нас, обикновените хора ум да ни зайде.

Нищо лично /с последното, за НПИ-то/ - просто ми става криво, че сме такова поддатливо на внушения племе.

Георги Стоименов

ПС: България /за съжаление/ не е Германия, за да си позволи government-сегмента да бъде защитаван от корпорация Касперски.
Нашите сайтове се "следят" денонощно от... да не казвам колко изключителни Професионалисти във всеки един момент от време, при заплащане под 3000 лева месечно.
В момента на смяна в централата на Касперски в Москва само за Германия работят над 30 Професионалиста със средна работна заплата 12-14 хил. евро.
цитирай
5. starforlife - Аз не съм казал, че ще ви напусна.
25.10.2015 19:24
aip55 написа:
Първо да ти благодаря за поздравите!
Тези неща ги прочетох във ВЕСТИ. Зарадвах се, че съм от тези, които са се надявали на честни избори. Определено не съм компетентен в IT науката и за това съм склонен да ти повярвам, защото често показваш грамотност и компетентност в това отношение в блога със съвети и образованост.
Гога, надявам се да останеш при нас в бог.бг. За всички има място и въздух за дишане на тази земя. Има го и за тебе...

Просто:
Първо - ще ударя една дъъълга отпуска, която да ми позволи да свърша /по-ефективно/ някои неща в Реала, засягащи мен, синовете ми, роднини, жената, която обичам...
Второ - ще видя накъде ще тръгне блог.бг, кой ще остане /и кой ще го напусне/ и ще си направя преценката...
и
Трето, най-важното - когато /ако/ се върна - нещата ще са коренно различни.
Тогава ще се радвам ти да си сред тези, с които да комуникирам.

Георги Стоименов /Гога-та - ха ха ха - никой не ме е наричал така/

ПС-1: Песента на Слави е една от любимите ми...
ПС-2: В 19:54 изтриха споменавания постинг, Френд Айп. Какво по-сериозно доказателство за това, на което обърнах внимание по отношение на моделиране на общественото мнение от медиите?!

Ето все пак линк от кеша на Гугъл, където никой не може да го пипне:

http://webcache.googleusercontent/search?q=cache:-LyL0kGehPEJ:of4arsnakovalnia10.blog.bg/technology/2015/10/25/quot-vnukyt-quot-na-baba-vanga.1402173+&c

ВИНАГИ ТЪРСЕТЕ И ЗАЩИТАВАЙТЕ ИСТИНАТА!
цитирай
6. born - Не мисля, че технологията на еле...
25.10.2015 23:01
Не мисля, че технологията на електронното гласуване би могла да е толкова несигурна и уязвима откъм хакерски атаки, освен ако не се изгради съзнателно по начин, който го допуска. Като пример мога да посоча банковата система дори и в Бълагария, в която не съм чул да е извършен пробив. Ако наистина е имало атака спрямо цитираните сайтове, по- вероятно извършителят да е "Трите хаш" / виж едноименната поема на покойния Валери Петров - точното название е "Репортаж за Трите Хаш"/. В този смисъл е твърде вероятно Жоро Гювечанов да е напълно прав, още повече е с компетентност в тази област. Поздрави.
цитирай
7. rayofdreams - Първо да ти благодаря за поздрав...
25.10.2015 23:05
starforlife написа:
aip55 написа:
Първо да ти благодаря за поздравите!
Тези неща ги прочетох във ВЕСТИ. Зарадвах се, че съм от тези, които са се надявали на честни избори. Определено не съм компетентен в IT науката и за това съм склонен да ти повярвам, защото често показваш грамотност и компетентност в това отношение в блога със съвети и образованост.
Гога, надявам се да останеш при нас в бог.бг. За всички има място и въздух за дишане на тази земя. Има го и за тебе...

Просто:
Първо - ще ударя една дъъълга отпуска, която да ми позволи да свърша /по-ефективно/ някои неща в Реала, засягащи мен, синовете ми, роднини, жената, която обичам...
Второ - ще видя накъде ще тръгне блог.бг, кой ще остане /и кой ще го напусне/ и ще си направя преценката...
и
Трето, най-важното - когато /ако/ се върна - нещата ще са коренно различни.
Тогава ще се радвам ти да си сред тези, с които да комуникирам.

Георги Стоименов /Гога-та - ха ха ха - никой не ме е наричал така/

ПС-1: Песента на Слави е една от любимите ми...
ПС-2: В 19:54 изтриха споменавания постинг, Френд Айп. Какво по-сериозно доказателство за това, на което обърнах внимание по отношение на моделиране на общественото мнение от медиите?!

Ето все пак линк от кеша на Гугъл, където никой не може да го пипне:

http://webcachecontent/search?q=cache:-LyL0kGehPEJ:of4arsnakovalnia10.blog/technology/2015/10/25/quot-vnukyt-quot-na-baba-vanga.1402173+&c

ВИНАГИ ТЪРСЕТЕ И ЗАЩИТАВАЙТЕ ИСТИНАТА!


Добре си се погрижил.
Някой трябва да започне с действия, а не само с приказки.

цитирай
8. lidislidis - Клипа е много точен!
25.10.2015 23:40
Благодаря, че го показа! Не го знаех! Приятна вечер!
цитирай
9. aip55 - Благодаря, че го показа! Не го зн...
26.10.2015 03:39
lidislidis написа:
Благодаря, че го показа! Не го знаех! Приятна вечер!

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Не е моя измислица, а в много сайтове го писаха.
Хубава седмица Лидис...
цитирай
10. aip55 - Първо да ти благодаря за поздрав...
26.10.2015 03:43
rayofdreams написа:
starforlife написа:
aip55 написа:
Първо да ти благодаря за поздравите!
Тези неща ги прочетох във ВЕСТИ. Зарадвах се, че съм от тези, които са се надявали на честни избори. Определено не съм компетентен в IT науката и за това съм склонен да ти повярвам, защото често показваш грамотност и компетентност в това отношение в блога със съвети и образованост.
Гога, надявам се да останеш при нас в бог.бг. За всички има място и въздух за дишане на тази земя. Има го и за тебе...

Просто:
Първо - ще ударя една дъъълга отпуска, която да ми позволи да свърша /по-ефективно/ някои неща в Реала, засягащи мен, синовете ми, роднини, жената, която обичам...
Второ - ще видя накъде ще тръгне блог.бг, кой ще остане /и кой ще го напусне/ и ще си направя преценката...
и
Трето, най-важното - когато /ако/ се върна - нещата ще са коренно различни.
Тогава ще се радвам ти да си сред тези, с които да комуникирам.

Георги Стоименов /Гога-та - ха ха ха - никой не ме е наричал така/

ПС-1: Песента на Слави е една от любимите ми...
ПС-2: В 19:54 изтриха споменавания постинг, Френд Айп. Какво по-сериозно доказателство за това, на което обърнах внимание по отношение на моделиране на общественото мнение от медиите?!

Ето все пак линк от кеша на Гугъл, където никой не може да го пипне:

http://webcachecontent/search?q=cache:-LyL0kGehPEJ:of4arsnakovalnia10/technology/2015/10/25/quot-vnukyt-quot-na-baba-vanga.1402173+&c

ВИНАГИ ТЪРСЕТЕ И ЗАЩИТАВАЙТЕ ИСТИНАТА!


Добре си се погрижил.
Някой трябва да започне с действия, а не само с приказки.


'''''''
80% са песимистите, а това означава сива/безлична, примирила се маса с действителността.
цитирай
11. aip55 - Не мисля, че технологията на еле...
26.10.2015 03:48
born написа:
Не мисля, че технологията на електронното гласуване би могла да е толкова несигурна и уязвима откъм хакерски атаки, освен ако не се изгради съзнателно по начин, който го допуска. Като пример мога да посоча банковата система дори и в Бълагария, в която не съм чул да е извършен пробив. Ако наистина е имало атака спрямо цитираните сайтове, по- вероятно извършителят да е "Трите хаш" / виж едноименната поема на покойния Валери Петров - точното название е "Репортаж за Трите Хаш"/. В този смисъл е твърде вероятно Жоро Гювечанов да е напълно прав, още повече е с компетентност в тази област. Поздрави.

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Може би ролята на ЦИК която е мутренска организация изиграва лошата шега за изборите и шашмата ЕЛЕКТРОННО гласуване. В много страни го отмениха.
А в Америка не го приеха. Защо ли?
цитирай
12. aip55 - Майната Ви социалисти...
26.10.2015 04:07
Демокрация ли, избори ли, платен вот ли, мафиоти ли, милиардери ли...?!
Мушмороци с мушмороци безидейни, дупка в челото за вас!
Драги социалдемократи от Коалиция Лява България, разкарайте се по най-бързия начин от Лявото, защото онова отгоре за челото важи и за вас!
Писна ми на шортите и на тирантите, бе, некадърни шушумиги!
Пълна РАДИКАЛИЗАЦИЯ на лявото - това е единствената правилна формула!
Като не ви идва отвътре да сте радикални, дайте път на потомствените леви радикали, мушмороци недоклатени!
Венсеремос!
цитирай
13. staler - проблема с електр. гласуване не е в ...
26.10.2015 05:08
проблема с електр.гласуване не е в некви хипотетични хакерски атаки а в дирижирания,купения вот.търговци на гласове вече повече от 15 години се размотават пред изборни секции практически без никакви последствия за тях.какво ще стане когато на избирателите в факултета например им се даде това право-да гласуват направо от гетото,ам?
цитирай
14. ravramov - Народът на Тиквенландия - страната на кухите герберски тикви,
26.10.2015 10:28
е достоен единствено за съжаление и презрение. Мъката и бедите за този народ тепърва започват!
цитирай
15. milady - айпи, Внимавай много с този мъж. ОПасен двуличник е !! Пиша защото ,Той те качи на Първа .
26.10.2015 15:09
33. germanwoman - Мили Жени в блог бг
11:10
Този път ще говоря сериозно без да играя ролята, която съм принудена да приема заради лицето Георги Стоименов.
Имам неоспорими доказателства, че това лице се е логвало за 3 години в блога под най-малко 20 профила. Наред с тези, които са всеизвестни, малцина обръщат внимание на "женските" му профили от сорта на beautifulcreature, celebrity75, unearthly и други подобни, които той създава перманентно и единствено с цел да заинтригува вниманието на женската аудитория. Общиването на лични с негов "актуален" ник или с някой негов клонинг е самоубийство за общуващия, тъй като думите след това биват изкривявани, изопачавани и показвани на други блогъри с цел интрига. За да може след това да дойде той като герой спасяващ "жертвата" и да се стигне до реално запознанство. Човекът просто търси реални контакти с женската половина, които явно му липсват в неговата среда. Но начинът по който го прави е безпрецедентен, извън всякакви социални и морални норми. Никой нормален мъж не би създал толкова клонинги и раздавал пароли и профили на килограм. Джиесемът си го предлага с едно от първите ЛС, когато усети и най-малкият интерес (в повечето случаи криво разбран) от другата страна. Може реално да е помогнал на някого, но много хора тук е вкарал в такива "филми", от които те още не могат да излязат.
Просто внимавайте с него. Общувайки с някой нов ник, не се впускайте презглава и не се доверявайте толкова лесно. Сега се сещам за върха на безочието в един постинг на unearthly, където той подформата на unearthly и bryunetsnakovalnia10 говореше сам със себе си и имаше натрупани десетки коментари единствено от него и никой друг. А ставаше въпрос за едно починало детенце. Що за поведение е това на фона на паметта на починалото дете да си правиш пиар. Разбира се този постинг отдавна е изтрит, в това отношение той е специалист. Няма равен в това отношение прекроявайки коментари, мнения и постинги.
Поздрави на всички и внимавайте!
Забравих да споме
цитирай
16. begetron426 - Опасността от електронното гласуване...
26.10.2015 16:08
Опасността от електронното гласуване, не е зависимо само от техниката, която никога не може да бъде със 100% сигурност. Такъв процент на сигурност е забранен от природните закони, защото такъв свят е невъзможен да съществува и се развива. Такъв свят означава нищо. В един мръсен свят като съвременния, където човешкия живот едва ли има сигурност 10% е възможна огромна измама чрез електрониката. При българският политически, икономически, образователен и всестранен хаос, изопъчаване на електронното гласуване е елементарна възможност за изобретателния и алчен за власт и пари, но с ниско съзнание български богаташ, набеден политик и увеличаване на простолюдието. Той краде не само пари, но и живота на другите хора, колко му е да открадне необходимите му гласове, особено когато държи в ръцете си и може да управлява електрониката както намери за добре, а ако има някаква пречка той ще прокара античовешки закони, за да я отстрани. Електронното гласуване ще е нужно и улесняващо в един по-подреден човешки свят. Електрониката е дорасла за такова гласуване, но пробива ще дойде от ниското човешко съзнание. Поздрав!!!
цитирай
17. milady - ангеле, здравей Ти си честен Човек ,затова пиша тук.Помисли ,защо Г 100 именов, дава такова експертно мнение ?
26.10.2015 18:01
Според източник на "Капитал" от изпълнителната власт атаката е започнала в 9:30 сутринта. Тя идва от седем до 11 различни точки в чужбина. В резултат на действията на хакерите, достъпът до сайтовете на двете министерства, изборната администрация и ГРАО е бил временно или напълно спрян.

По случая работят ДАНС и ГДБОП.

Късно вечерта, от "Информационно обслужване" признаха за атаката на сайта си. Според тях, от началото на атаката към интернет портала на ЦИК са направени над 530 000 000 заявки в рамките на 10 часа, като една четвърт от тях са от видими IP адреси с произход Виетнам, Турция и САЩ. В началото на атаката са отчетени над 65 000 000 (шестдесет и пет милиона) едновременни потребителски сесии към портала на ЦИК, което е равносилно на опит на 65 000 000 потребителя да достъпят Интернет страницата в един и същи момент.

Според източник на "Капитал", имащ отношение към изборния процес, става дума за една от най-масираните подобни атаки в България.

пп.Този човек има...неутолима Мания за Величие и тежък комплекс за
малоценност, за “неприемане и неразбиране “ от околните, и
затова прави всичко възможно да изпъкне със всички ....средства ..
лъжи ,измами, спекулации, таланти, титли, ако това не “хване дикиш.
започва с...подаръци, агресивно предлагане на Помощ ,
...сякаш е СУпер Герой/ той и за такъв се има /
на мен лично ми го е казвал по телеф.
“ Аз съм Господ, мастър ....“
не бъдете наивни..опасно ее
Поздрави !
цитирай
18. stih - Видях клипа, прочетох и коментарите...
26.10.2015 18:36
Научих много неща. Благодаря!
цитирай
19. aip55 - проблема с електр. гласуване не е в ...
26.10.2015 19:03
staler написа:
проблема с електр.гласуване не е в некви хипотетични хакерски атаки а в дирижирания,купения вот.търговци на гласове вече повече от 15 години се размотават пред изборни секции практически без никакви последствия за тях.какво ще стане когато на избирателите в факултета например им се даде това право-да гласуват направо от гетото,ам?

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Театърът с ел. гласуване е непредсказуем!
цитирай
20. aip55 - Научих много неща. Благодаря!. . . . ...
26.10.2015 19:03
stih написа:
Научих много неща. Благодаря!

.............................................

И аз благодаря за мнението ти! Поздрав!
цитирай
21. aip55 - Според източник на "Капит...
26.10.2015 19:06
milady написа:
Според източник на "Капитал" от изпълнителната власт атаката е започнала в 9:30 сутринта. Тя идва от седем до 11 различни точки в чужбина. В резултат на действията на хакерите, достъпът до сайтовете на двете министерства, изборната администрация и ГРАО е бил временно или напълно спрян.

По случая работят ДАНС и ГДБОП.

Късно вечерта, от "Информационно обслужване" признаха за атаката на сайта си. Според тях, от началото на атаката към интернет портала на ЦИК са направени над 530 000 000 заявки в рамките на 10 часа, като една четвърт от тях са от видими IP адреси с произход Виетнам, Турция и САЩ. В началото на атаката са отчетени над 65 000 000 (шестдесет и пет милиона) едновременни потребителски сесии към портала на ЦИК, което е равносилно на опит на 65 000 000 потребителя да достъпят Интернет страницата в един и същи момент.

Според източник на "Капитал", имащ отношение към изборния процес, става дума за една от най-масираните подобни атаки в България.

пп.Този човек има...неутолима Мания за Величие и тежък комплекс за
малоценност, за “неприемане и неразбиране “ от околните, и
затова прави всичко възможно да изпъкне със всички ....средства ..
лъжи ,измами, спекулации, таланти, титли, ако това не “хване дикиш.
започва с...подаръци, агресивно предлагане на Помощ ,
...сякаш е СУпер Герой/ той и за такъв се има /
на мен лично ми го е казвал по телеф.
“ Аз съм Господ, мастър ....“
не бъдете наивни..опасно ее
Поздрави !

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
С мнението ти съм съгласен, но за Гошо не искам да влизам във водовъртежа на полемиката, защото съм слаб в тази насока!
цитирай
22. aip55 - Опасността от електронното гла...
26.10.2015 19:08
begetron426 написа:
Опасността от електронното гласуване, не е зависимо само от техниката, която никога не може да бъде със 100% сигурност. Такъв процент на сигурност е забранен от природните закони, защото такъв свят е невъзможен да съществува и се развива. Такъв свят означава нищо. В един мръсен свят като съвременния, където човешкия живот едва ли има сигурност 10% е възможна огромна измама чрез електрониката. При българският политически, икономически, образователен и всестранен хаос, изопъчаване на електронното гласуване е елементарна възможност за изобретателния и алчен за власт и пари, но с ниско съзнание български богаташ, набеден политик и увеличаване на простолюдието. Той краде не само пари, но и живота на другите хора, колко му е да открадне необходимите му гласове, особено когато държи в ръцете си и може да управлява електрониката както намери за добре, а ако има някаква пречка той ще прокара античовешки закони, за да я отстрани. Електронното гласуване ще е нужно и улесняващо в един по-подреден човешки свят. Електрониката е дорасла за такова гласуване, но пробива ще дойде от ниското човешко съзнание. Поздрав!!!

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Здрасти приятелю! Абсолютно точен коментар. Няма какво да кажа повече освен едно голямо благодаря, че те има в блога! Поздрав и уважение за творчеството ти!
цитирай
23. aip55 - е достоен единствено за съжаление и ...
26.10.2015 19:10
ravramov написа:
е достоен единствено за съжаление и презрение. Мъката и бедите за този народ тепърва започват!

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Дано само мъките да не са вечни....
цитирай
24. vania23 - Засега
26.10.2015 23:17
кошмарът продължава.
цитирай
25. born - Юлия Петрова Тодорова, Вие сама ...
27.10.2015 14:35
Юлия Петрова Тодорова,
Вие сама грамотно изразено мнение не можете ли да си напишете, че сте седнали да копирате чуждо?
Това първо.
И второ: аз съм от хората, които почти реално познават Георги Стоименов Гевечанов и твърдя, че написаното от лицето,
стопанисващо профила germanwoman абсолютно не е вярно. Мисля, че няма смисъл да обръщам внимание, че ако беше, то и други,
негравитиращи около Вас блогъри щяха да пишат досега негативни неща за човека. Склонен съм да вярвам на очите си, а те досега в
блога са виждали Жоро наистина да се отзовава на всеобщите проблеми и винаги да дава адекватно решение, както съм забелязал да
го прави и персонално. Нещо повече: той стои с името и снимката си зад действията си, а Вие, комплексираните неможещи и незнаещи го
плюете единствено и само защото не можете да му се намажете на малкия пръст нито като компютърни умения, нито като
интелигентност, която прозира зад изказа му в постинг, коментар, ЛС и т.н. Докато вашите са неграмотно написани, с много правописни
и синтактични грешки и някак си будят, ако не съжаление, то определен вид презрение.
Послепис: Ще Ви помоля също да не използвате под каквато и да е форма моите имена не, защото се срамувам от тях, а защото някак си
се почувствах омърсен виждайки ги във Ваши постинги и коментари.
Погледнете най-напред себе си и след това тръгвайте да се занимавате с останалите.
/Стефан/
ПП. Моля за извинение автора, че това се случва в неговия блог по тема, която е съвсем различна.
цитирай
26. aip55 - кошмарът продължава. ''''''''...
28.10.2015 07:57
vania23 написа:
кошмарът продължава.

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Продължава, защото ние му позволяваме!
цитирай
27. aip55 - Юлия Петрова Тодорова, Вие сама ...
28.10.2015 08:02
born написа:
Юлия Петрова Тодорова,
Вие сама грамотно изразено мнение не можете ли да си напишете, че сте седнали да копирате чуждо?
Това първо.
И второ: аз съм от хората, които почти реално познават Георги Стоименов Гевечанов и твърдя, че написаното от лицето,
стопанисващо профила germanwoman абсолютно не е вярно. Мисля, че няма смисъл да обръщам внимание, че ако беше, то и други,
негравитиращи около Вас блогъри щяха да пишат досега негативни неща за човека. Склонен съм да вярвам на очите си, а те досега в
блога са виждали Жоро наистина да се отзовава на всеобщите проблеми и винаги да дава адекватно решение, както съм забелязал да
го прави и персонално. Нещо повече: той стои с името и снимката си зад действията си, а Вие, комплексираните неможещи и незнаещи го
плюете единствено и само защото не можете да му се намажете на малкия пръст нито като компютърни умения, нито като
интелигентност, която прозира зад изказа му в постинг, коментар, ЛС и т.н. Докато вашите са неграмотно написани, с много правописни
и синтактични грешки и някак си будят, ако не съжаление, то определен вид презрение.
Послепис: Ще Ви помоля също да не използвате под каквато и да е форма моите имена не, защото се срамувам от тях, а защото някак си
се почувствах омърсен виждайки ги във Ваши постинги и коментари.
Погледнете най-напред себе си и след това тръгвайте да се занимавате с останалите.
/Стефан/
ПП. Моля за извинение автора, че това се случва в неговия блог по тема, която е съвсем различна.

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Познавам и двамата само виртуално. Имам уважението и на двамата. Никой от тях не ми е навредил или обидил. Ако имате нещо лично да кажете и на двамата използвайте, ако обичате директните режими на блога.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aip55
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1481118
Постинги: 310
Коментари: 2488
Гласове: 7312
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031