Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.02.2017 21:27 - ЗА "ЛУКОВМАРШ" И "КРЕМЪЛМАРШ"
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 2265 Коментари: 4 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 БНТ ТРЯБВА ДА БЪДЕ ЗАКРИТА
Българската "национална" телевзия харчи нашите пари и би трябвало да бъде аполитична и да показва истината такава, каквато е. 
Но БНТ прави политика с нашите пари.
БНТ ми дудне за "Луковмарш", че бил "неразрешен".
БНТ няма ли поне един нормален юрист, който да каже на тази тъпа даскалица по развален български език,  която се води за кмет на София, да каже, че режимът на протест не е разрешителен, а УВЕДОМИТЕЛЕН! 
Не съм антисемит нто антициганст. Не съм член нито на НФСБ, нито на ВМРО, нито на Атака. Аз съм нормален българин и настоявм процесите в България да се нормализират. Не могат от БНТ да ми цитират, че някакво "еврейско" общество от около 3 000 члена не е съгласно с идеите на ген- Луков и аз да се съобразявам с това. Някой да пречи на еврейското малцинство у нас да изповяда религията си и да участва в политическия, обществения и релеиизния живот у нас? Какво ги дразнят моите разбирания, че да ми се бъркат в историческите и ментални разбирания-? Ако искат да ми се наложат-те ще получат естествените ми несъгласия.
В този си вид БНТ трябва незабавно да бъде закрит. В истинският смисъл на думите.
БНТ не е нито обществена, нито българска, нито телевизия.
Лайното не е телевизия!
Лайното е преработена от политиците информация! 



Гласувай:
7



1. podvodni - Ти си големо кретенче ! А и Българин ...
18.02.2017 21:55
Ти си големо кретенче ! А и Българин само кагато ти изнася !
И докато основната маса от знайковци не вдене, че проблемът на България е в "Звездата на Давид" а не във "Василий Блаженни", то ще бъде клоаката на Запада.
Не зная дали вдяваш но "Луков марш" НЕ Е ПРОТЕСТ!
цитирай
2. bosia - до горния удавник
19.02.2017 10:50
Това, което си написал явно е станало пред огледалото. Добре си се охарактеризирал и се радвам за твоята самокритичност. Лошото е, че русофилството ти е извадило очите Ако смяташ, че петолъчката е по-кротка от звездта на Давид, значи си генетично лишен от съзнание.
Дали Луковмарш е протест или каквото и да е-няма никакво значение. Режимът на всяко мероприятие на обществено място по закон е УВЕДОМИТЕЛЕН, удавнико!
цитирай
3. vladtepes - За ген. Луков
24.02.2017 17:37
Съвременните български политици до голяма степен повтарят подвизите на ген. Луков - закупил е морално остаряло въоръжение на завишени цени и е усвоил голяма сума държавни пари, също е усвоил средства за подпомагане на вдовици, инвалиди и сираци. Ген. Луков има безспорен принос за подвига на Списаревски - закупените зенитни оръдия се оказват практически безполезни при бомбардировките.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11734734
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031