Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.04.2017 18:33 - И'ам да даам, не'ам да зиам.......
Автор: theeconomist Категория: Политика   
Прочетен: 7500 Коментари: 26 Гласове:
24

Последна промяна: 25.04.2017 19:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Предупреждавам - този постинг ще е тъжен и скучен. За вас мили съблогъри.
Никаква политика - просто статистика.....

За четири години Стабилност, държавният дълг / по данни на НСИ / малко се е ..удвоил:

- от 14 млрд.лв. до 27,321 млрд. лв. / ..да не се забравя, че за този период уж бяха направени 4 плащания  по дълга/.

- това е 29,5 % от БВП , като през 2008 г. е бил 13,0%, 2013 - 17,01%, 2014 - 26,97 %.....

- от 2014 г. до 2016 г. в номинал - 6,79 млрд.ойро или едни има - няма  13 280 085 700 лв.

- консолидираният дълг през последните 8 години е нараснал със 160% от 10,4 млрд.лв. до 27,3 млрд. лв.

Но!
НСИ тук не отчита така наречените "държавно гарантирани" дългове:

- примерно 1,1 млрд. лв. към БЕХ
- или около 1,2 млрд. лв. към ФГВ

НО И ТОВА НЕ Е ВСИЧКО!!

- вътрешният дълг е на 1,5 млрд лв.

НО И ТОВА НЕ Е ВСИЧКО!!!

- декември 2014 г. са изтеглени 1,7 млрд ойро.....

- март 2015 г. е пласиран троен транш на облигационен заем с номинал 3,1 млрд. ойро.

- март 2016 г. е пласиран двоен транш на облигационен заем с номинал 1,99 млрд. ойро.


За сега, колкото - толкова!
А бедните - бедните пак ще го ..................


image                                                                                      





И пъдаро на царо пак е гол!
А знамето пак се вее -
шест метра плат - осем метра език!





Гласувай:
24



1. freeoldmen - Можем ли да допуснем,
25.04.2017 19:15
че взетите дългове би трябвало да влезнат като плюс в БВП?

Ако е така, то имам два въпроса:

1. Нарастването на БВП за периода 2013-2016 е 10.5 млрд.
През това време са дръпнати около 17 млрд.
Не се ли губят няколко млрд.?

2. Всъщност, стабилността на БХ не ли просто чрез заеми да поддържа фалшив
ръст, с цел дръпване на нови заемчета? Докато става...
цитирай
2. theeconomist - На провокационни
25.04.2017 19:25
комунистически въпроси не отговарям! :-))
цитирай
3. chavdar01 - БАЙХУЙ ТРИ ПЪТИ НИ Е.А МАМАТА!
25.04.2017 19:41
И ВЕЧЕ НИ ДОВЪРШВА!
цитирай
4. freeoldmen - 2. theeconomist
25.04.2017 19:58
Добре, открехни ме тогава по случая на руснака, дето взриви
футболния отбор.
Доколкото схванах, заложил е опция, че на определена дата ще има право
да продаде акции на клуба, близко до моментната цена, която е висока.
Прави диверсията, акциите падат, купува яко и ползва опцията.

Тук, според мен, има слаб момент.

Кое му гарантира, че ще може да купи голям брой акции след взрива?

На пазара не е само той, вероятно ще има и много други, дето ще се сетят,
че спада е временен и ще искат да си имат...
цитирай
5. blackpredator - ами черешката бе
25.04.2017 20:33
за тоя период и режийните са пораснали със 150%

тълковен речник:режийни - разходи за издръжка на административно-управленски апарат извън заплатите.
цитирай
6. planinitenabulgaria - Истина е, че постингът Ви е жива скука, но има и още една истина - той не прави смисъл.
25.04.2017 22:18
Това е и причината Мистър Логика да не напише коментар към него.
Във всяко нещо има много хумор, важното е да бъде открит и да се изживее. Вие нямате тази дарба. Поради това работите само с числа като икономистите, които пишат в авторитетното английско финансово списание Фекалшантаймс. Ще разведря блога Ви с един постинг за такива сериозни икономисти като Вас:
http://planinitenabulgaria/zabavlenie/2017/04/21/s-pojelanie-za-proletno-vdyhnovenie-na-nai-pyrvite-netovi-da.1523165
цитирай
7. born - Има обяснение за причините за статистическите извадки, ползвани в постинга.
25.04.2017 22:23
1. Най- гордият, най- мъдър и най- стар народ в Европа е абсолютен мазохист.
2. Освен от мазохисти населението на територията е съставено от кръгли глупаци / което е особено видимо сред определена категория блогъри, които все още не са се изкоментирали под този постинг/.
Нататък повече не е необходимо да изброявам, предвид достатъчността на първите две точки.
цитирай
8. born - Изпардоне моа,
25.04.2017 22:26
но виждам, че докато пишех коментара, един екземпляр от двете точки е успял да се изкоментира. Бай К@р /Маратонката по гетювата класификация/ е живата съвест на блога.
цитирай
9. theeconomist - Няма дя може....
26.04.2017 06:27
chavdar01 написа:
И ВЕЧЕ НИ ДОВЪРШВА!


"ТОЙ е прост" и множеството също е просто, но има и различни.....
цитирай
10. theeconomist - Прав си на 100 % ....
26.04.2017 06:38
freeoldmen написа:
Добре, открехни ме тогава по случая на руснака, дето взриви
футболния отбор.
Доколкото схванах, заложил е опция, че на определена дата ще има право
да продаде акции на клуба, близко до моментната цена, която е висока.
Прави диверсията, акциите падат, купува яко и ползва опцията.

Тук, според мен, има слаб момент.

Кое му гарантира, че ще може да купи голям брой акции след взрива?

На пазара не е само той, вероятно ще има и много други, дето ще се сетят,
че спада е временен и ще искат да си имат...


Борсовият пазар - да се свети името му, да пребъде царството му нине , присне и во век и веков - е непредсказуем и на него се работи и тези които не следват трендове, а спекулират по тенденции - вечно се пържат в ада на фалита.
А сега накратко - не е важно при "мечият" пазар да си купил.
Важно е колко време можеш да издържиш до "бичи" пазар и колко от печалбата ще покрие маржовата разходна норма. Защото на пазара се следи не само индекса на покачване на цената, а и времева опция за пропуснати печалби.
Ще го обясня с пример. Ако всичко е така както пишат и акциите на отбора паднат задължително се прави разследване за причините за атентата.
Изведнъж може да се окаже,че клуба не е платил своевременно транш за чужд играч или да речем не е изпълнил на 100 % договор по рекламни права.
Може да е истина, може да е пуснат слух. Тогава акциите вместо права линия или повишаваща се експонента тръгват надолу. Дори и временно,това за всеки сериозен инвеститор е знак с удивителна - ВНИМАНИЕ.
А от там има непредвидими последици....
цитирай
11. kuschel - А горкият бай Тошо искаха да го ли...
26.04.2017 06:42
А горкият бай Тошо искаха да го линчуват за 9 млрд. долара дълг, макар да имаше 400 млрд. изградени производствени фондове. Впрочем, и до сега ги разпродават и грабят. При 9 милиона население, българската промишленост внасяше работна ръка от Виетнам, Куба и Ангола. Сега нямаме нищо освен малко некачествени шосета и една извънредно проста мутра начело.
цитирай
12. theeconomist - Блеки, той юнака бозал до 30 та та си година...
26.04.2017 06:59
blackpredator написа:
за тоя период и режийните са пораснали със 150%

тълковен речник:режийни - разходи за издръжка на административно-управленски апарат извън заплатите.


Дано тоя да музе само до третото си правителство.....:-(((
цитирай
13. theeconomist - Абе Коста, напиши веднъж нещо конкретно бе неграмотнико!
26.04.2017 07:03
planinitenabulgaria написа:
Това е и причината Мистър Логика да не напише коментар към него.
Във всяко нещо има много хумор, важното е да бъде открит и да се изживее. Вие нямате тази дарба. Поради това работите само с числа като икономистите, които пишат в авторитетното английско финансово списание Фекалшантаймс. Ще разведря блога Ви с един постинг за такива сериозни икономисти като Вас:
http://planinitenabulgaria/zabavlenie/2017/04/21/s-pojelanie-za-proletno-vdyhnovenie-na-nai-pyrvite-netovi-da.1523165


Опонирай , а не онанирай!
Напиши че цифрите не са верни,че народа е богат, че икономиката върви.
Тебе ти дреме на меката гюдерия, щото аз внасям във фиска да ти плащат мижавата пенсия и всичко ти е ОК понеже идват и преводите от работничката...
Само "разлизгани циганета" са в размътенатата ти от старческа сенилност тиква....
цитирай
14. theeconomist - born това вече не е онзи същият народ..
26.04.2017 07:05
born написа:
1. Най- гордият, най- мъдър и най- стар народ в Европа е абсолютен мазохист.
2. Освен от мазохисти населението на територията е съставено от кръгли глупаци / което е особено видимо сред определена категория блогъри, които все още не са се изкоментирали под този постинг/.
Нататък повече не е необходимо да изброявам, предвид достатъчността на първите две точки.


това е лумпенизирана маса от фризьорки, продавачки, шофьори, келнери, мутри и мутреси, ученици и ученички , които не знаят да пишат и четат , но шмъркат и се ебат......
Какво очакваш - това не са българи а европейци....
цитирай
15. theeconomist - Имаме Куш имаме...
26.04.2017 07:07
kuschel написа:
А горкият бай Тошо искаха да го линчуват за 9 млрд. долара дълг, макар да имаше 400 млрд. изградени производствени фондове. Впрочем, и до сега ги разпродават и грабят. При 9 милиона население, българската промишленост внасяше работна ръка от Виетнам, Куба и Ангола. Сега нямаме нищо освен малко некачествени шосета и една извънредно проста мутра начело.


гетьо, постол, сливомар, коста....пенсъри, на които внасяме пари за кучешка храна!
Песове с една дума....
цитирай
16. vencivaleri1951 - Привет на статистиците!
26.04.2017 08:33
Не е лошо и да погледнем причините породили влизането ни в дългова спирала/тя ще продължи/
-По данни пак на НСИ относителният дял на селско стопанстви, производство/в т ч и строителство/, услуги към БВП е както следва:
-сел. стопанство, около 5%
-производство-малко над 20%
-услуги -75%

Поради гетьовизиране и колевизиране на търговските ни отношения с Русия след

промените сме длъжни около 2млрд да държим в резерв поради постоянния

отрицателен годишен търговски баланс/в същия размер/ с руснаците

От 9 години управление на ББ само първата не е приключила с дефицит /получи от

предшественика си 8млрд резерв/ . Тоест когато не ти достигат кинти да изкараш до

аванс или заплата "звъниш" на "Кредисимо" Впрочем в това се крият причините за

безпроблемното от към протести управление на "пъдаря" на

секретаря/генералния/ и царя.

И понеже някой беше зачекнал за ръста на БВП ще припомня , че кредитът/според

мен съвсем погрешна практика . Тя не е обаче на ББ, а на Световната Банка. Как

иначе да вади кредитната задлъжнялост на Щатите. Нали ще лъсне "принтера"/да

не се бърка със свинктера/ на Държавния резерв// се натрупва към Брутния продукт.


Тоест години наред се отчита ръст, но винаги идва момент когато става невъзможно

да се обслужва дълга. Тогава банкерите ти дават нов дълг с който да изплащаш

задълженията към тях в замяна на силна рестрикция относно доходите и социалните

плащания. Като "бонус" към рестрикцията губиш и икономическа суверенност

-справка " Белене", Южен поток, санкции срещу дадена страна...

Тоест нека знаем от какво идва главно увеличението на БВП за което се бие в

гърдите ББ/а коректното е да си бие главата/ в годините на управлението му-дълг и траншове
подаяния/за мълчание и послушание/ на ЕС

Накрая ще се спра и на "компромиса на века" между Патриотите и Борисов-200лв

минимална пенсия. Това ще се отрази на фиска с увеличаване около 200млн в

разходната му част. В приходната му обаче ще влязат над 300млн в повече от

увеличението на цената на газа и тока./ ДДС, мита.../

Разсъждавайки върху тези цифри , човек

се пита къде се скриха "младите, красивите и

богатите" които "скочиха с бутонките" на Орешарски

за Пеевски и един милиард дълг на Орешарски?

Та Пеевски никога не е бил така влиятелен, както

днес, а милиардите скочиха около 30.

Тогава се сещаш за "младите и красивите" и техните

бутонки-"смазват им бутоните" от някое посолство и

скачат завалиите-скачат до гетьовизиране...

Все пак "младите и красивите" трябва да знаят, че и

на големите отбори бъркат по някой път-кои бутони

да сложат на обувките, и най големите скиори

бъркат понякога ваксата, и след което почва едно

пързаляне, не ти е работа. Справка-арабския

свят. Там "млади и красиви" скачаха и се доскачаха

до това да се сринат държавите им, да гинат децата

им и по "млади и красиви" от тях да "разбулят"

жените и дъщерите им...

Ако някой си мисли, че по различно нещо ни чака ,

значи не е в час

цитирай
17. krumbelosvet - Кво общо има ББ
26.04.2017 11:16
Кво общо има ББ, кво общо има народът? Колкото мухата в паяжината може да си помогне... И не сме само ние. ЕВРОПА умира, а с новия френски президент, ще умира и по-бързо. Щото и там, и в ЕС шефовете са парашутисти от един и същ НЕевропейски самолет...
цитирай
18. zuzi0550 - 1. Най- гордият, най- мъдър и най- ...
26.04.2017 11:21
theeconomist написа:
born написа:
1. Най- гордият, най- мъдър и най- стар народ в Европа е абсолютен мазохист.
2. Освен от мазохисти населението на територията е съставено от кръгли глупаци / което е особено видимо сред определена категория блогъри, които все още не са се изкоментирали под този постинг/.
Нататък повече не е необходимо да изброявам, предвид достатъчността на първите две точки.


това е лумпенизирана маса от фризьорки, продавачки, шофьори, келнери, мутри и мутреси, ученици и ученички , които не знаят да пишат и четат , но шмъркат и се ебат......
Какво очакваш - това не са българи а европейци....


този коментар е право в десетката. забравил си само да добавиш " чалгаризирана ", преди или след. "лумпенизирана " а повечето нямат и пари да шмъркат нещо качествено ( което съвсем им издухва мозъка ).

Икономисте, докато във власта не влезнат умни хора, няма шанс да мръднеме от дъното, не може , някви малоумници които не могат, а и не знаят, как да защитЪт интереса на народа си да управляват държавата! някви пияни псевдо-патриоти, ми се лендзат насреща и плещат глупости, няква "духалка" пълна със силикон ме убеждава, че всичко ще е ок. пълна трагедия.

а за КУРупцията няма как да ти обясня за кво става дума, такива примери мога да ти дам, че няма да ти се повярва и не само на тебе, но няма как да ги напиша......! най жалкото е, че започва от ниво портиер и стига до пр....!
цитирай
19. paravankofivan1 - вСУЕ
26.04.2017 15:44
Всуе реват някои, че държавният ни дълг се е утроил и няма надежда да го изплатим някога.
И по-добре!
Държави, които не дължат, или са си изплатили дълговете към световните банки, ги бомбардират. Или убиват лидерите им чрез цветна революция
Справка: Румъния и разстрела на семейство Чаушеску
Не беше отдавна, че да сте забравили...
цитирай
20. theeconomist - Тъпак който не пуска коментари....
26.04.2017 17:59
apostapostoloff написа:
около 1 000 000. Това е така, защото майката на българския идиот е постоянно бременна.

Ама и преди, и сега получихте на геврека дупката и на корема дръжката. Та Гогол да го барате, русофилистици!


няма да пише в този блог!

Това ти беше последното нахалство...:-))
цитирай
21. theeconomist - Кореш, няма вече промишленост и селско стопанство
26.04.2017 18:04
[quote=vencivaleri1951]Не е лошо и да погледнем причините породили влизането ни в дългова спирала/тя ще продължи/
-По данни пак на НСИ относителният дял на селско стопанстви, производство/в т ч и строителство/, услуги към БВП е както следва:
-сел. стопанство, около 5%
-производство-малко над 20%
-услуги -75%



това са "кустарные балования"..... Нали ти писах - фризьорки, сервитьори, сутеньори.... а бе услуги!
цитирай
22. theeconomist - Прав си....
26.04.2017 18:05
krumbelosvet написа:
Кво общо има ББ, кво общо има народът? Колкото мухата в паяжината може да си помогне... И не сме само ние. ЕВРОПА умира, а с новия френски президент, ще умира и по-бързо. Щото и там, и в ЕС шефовете са парашутисти от един и същ НЕевропейски самолет...


той ББ няма общо с нищо...:-)))
цитирай
23. theeconomist - Съгласен " и чалгазирана"...
26.04.2017 18:06
zuzi0550 написа:
theeconomist написа:
born написа:
1. Най- гордият, най- мъдър и най- стар народ в Европа е абсолютен мазохист.
2. Освен от мазохисти населението на територията е съставено от кръгли глупаци / което е особено видимо сред определена категория блогъри, които все още не са се изкоментирали под този постинг/.
Нататък повече не е необходимо да изброявам, предвид достатъчността на първите две точки.


това е лумпенизирана маса от фризьорки, продавачки, шофьори, келнери, мутри и мутреси, ученици и ученички , които не знаят да пишат и четат , но шмъркат и се ебат......
Какво очакваш - това не са българи а европейци....


този коментар е право в десетката. забравил си само да добавиш " чалгаризирана ", преди или след. "лумпенизирана " а повечето нямат и пари да шмъркат нещо качествено ( което съвсем им издухва мозъка ).

Икономисте, докато във власта не влезнат умни хора, няма шанс да мръднеме от дъното, не може , някви малоумници които не могат, а и не знаят, как да защитЪт интереса на народа си да управляват държавата! някви пияни псевдо-патриоти, ми се лендзат насреща и плещат глупости, няква "духалка" пълна със силикон ме убеждава, че всичко ще е ок. пълна трагедия.

а за КУРупцията няма как да ти обясня за кво става дума, такива примери мога да ти дам, че няма да ти се повярва и не само на тебе, но няма как да ги напиша......! най жалкото е, че започва от ниво портиер и стига до пр....!



то това стана стандарт. Чалга в музиката, в образованието, в икономиката, във външната политика и само в църквата....поп фолк!
цитирай
24. theeconomist - Значи трупането на външен дълг е
26.04.2017 18:08
paravankofivan1 написа:
Всуе реват някои, че държавният ни дълг се е утроил и няма надежда да го изплатим някога.
И по-добре!
Държави, които не дължат, или са си изплатили дълговете към световните банки, ги бомбардират. Или убиват лидерите им чрез цветна революция
Справка: Румъния и разстрела на семейство Чаушеску
Не беше отдавна, че да сте забравили...



признак за далновидност и държавност? Бе аз се чудех защо на УСА са им трилиони дълговете, а то какво било!:-))
цитирай
25. mar866 - ...
02.05.2017 14:03
след като прочетох постинга на Бале, твоят наистина ми се стори скучен:(
гепи една точка за старанието!:)))
цитирай
26. theeconomist - Това на Бале не е постинг....
02.05.2017 19:26
mar866 написа:
след като прочетох постинга на Бале, твоят наистина ми се стори скучен:(
гепи една точка за старанието!:)))


почнал е да дава писмени показания...:-)))
Гепи и ти!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: theeconomist
Категория: Политика
Прочетен: 2646116
Постинги: 965
Коментари: 19862
Гласове: 25342
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031