Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.06.2018 20:04 - ДВА ВОДКА СПАСИБА
Автор: krassko Категория: Спорт   
Прочетен: 2619 Коментари: 8 Гласове:
8

Последна промяна: 20.06.2018 08:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 









Тагове:   танци,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vesever - От водка не разбирам, но тези образи ...
19.06.2018 22:14
От водка не разбирам, но тези образи забавно танцуват ))))
цитирай
2. krassko - Весе, това е неофициалният химн на Световното първенство в Русия
20.06.2018 08:43
vesever написа:
От водка не разбирам, но тези образи забавно танцуват ))))


Но ти си по танците и ще добавя още един клип който си е направо урок по танци - "Хавана" на Camila Cabello в нова версия
цитирай
3. lexparsy - Ами аз понеже не гледам световното, ...
20.06.2018 15:32
Ами аз понеже не гледам световното, а и не пия водка си пуснах направо втория танц, защото в жегата ми се пият две текили със сол и лимонче поднесени между подходящ поднос :-)))
цитирай
4. vesever - Краси, с малко закъснение си го п...
21.06.2018 11:03
Краси, с малко закъснение си го пускам. Снощи се вдъхнових от една любима песен, с невероятен клип, райски...искам и аз да си направя такъв клип, )))
След малко ще се изкажа за втория танц...
А ето моето вдъхновение
https://www.youtube.com/watch?v=vfmj8TJYrf0
Лекси, и на мен ми предлагаха текила наскоро, но още не съм опитвала през живота си ))))
цитирай
5. vesever - Приятен и елегантен танц, и не е т...
21.06.2018 11:10
Приятен и елегантен танц, и не е толкова комплициран, колкото очаквах, виждайки началото, все мислех, че ще има много сложни подскоци по-нататък, а се носи плавно и семпло. Не пречи да го разуча, още повече, че отдавна не съм записвала свой танц, време си е ))
цитирай
6. krassko - Да си призная и аз като Весето не съм пробвал текила...:)
21.06.2018 16:31
lexparsy написа:
Ами аз понеже не гледам световното, а и не пия водка си пуснах направо втория танц, защото в жегата ми се пият две текили със сол и лимонче поднесени между подходящ поднос :-)))


Имам печални спомени от мастика, но като руски възпитаник водка мога да пия вместо вода. И след 300 грама дори да ме бият не мога да кажа дума на български. Винаги съм се гордял с това, че като скитах из Русия никога не са се усъмнили, че съм чужденец.
цитирай
7. krassko - :)
21.06.2018 16:40
vesever написа:
Краси, с малко закъснение си го пускам. Снощи се вдъхнових от една любима песен, с невероятен клип, райски...искам и аз да си направя такъв клип, )))
След малко ще се изкажа за втория танц...
А ето моето вдъхновение
https://www.youtube/watch?v=vfmj8TJYrf0
Лекси, и на мен ми предлагаха текила наскоро, но още не съм опитвала през живота си ))))


Амелия Бригтман е водолей и затова е "цопнала" насред реката, но песента е направо приспивна.
А като дойдат жегите може да изтанцуваш нещо насред Янтра :)
цитирай
8. vesever - Имам идеи, да. . . за поне един танц, ...
23.06.2018 01:28
Имам идеи, да...за поне един танц, ще успея. Идеите ми се преплитат, и за повече от един могат да излязат...ще видим.
Пуснах химна на сина ми, той е футболен фен и много добър футболист също, ако видиш как се хвърля да спасява голове...и после как си идва кален до ушите и със скъсан на коленете анцуг...ще го признаеш ))
Радвам му се, ако и много често да купувам анцузи...
Много се смяхме на химна, забавен е наистина.
Лека, Краси!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: krassko
Категория: Изкуство
Прочетен: 2208286
Постинги: 645
Коментари: 5145
Гласове: 19473
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031