Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.09.2018 21:52 - Мила и трогателна новина
Автор: born Категория: Забавление   
Прочетен: 8823 Коментари: 18 Гласове:
10

Последна промяна: 25.09.2018 21:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   

"Това е  най-невероятния и щастлив  ден в живота ми", — написа капитанката на  женския олимпийски отбор на САЩ по хокей  Меган Даган.

Две олимпийски шампионки по хокей се ожениха.

image

Медиите съобщават за сватбата на две олимпийски шампионки по хокей — Меган Даган и Джилиан Ийпс. В социалните мрежи те са изложили фотографии от церемонията в бели сватбени рокли и поясняват, че сватбеното тържество се е случило в САЩ.

Избраницата на младоженката е на 34 год.

Ийпс е носителка на  златни медали от Олимпийските Игри през 2006, 2010 и 2014 год.

 Следва поздрав за младото семейство с пожелания за много щастие:

/украинска народна песен/






Тагове:   забавление,


Гласувай:
10



1. kvg55 - born,
25.09.2018 21:58
Поне едната не се ли е омъжила?
Това беше преди да видя снимката, която се показа със закъснение. Сега може да се каже, че и двете са се оженили.
цитирай
2. leonleonovpom2 - Здравей, Стефане!!
25.09.2018 22:15
Бях ученик Появи се американка, която биеше всички жени на тенис като деца!
Но оспориха полът и Оказа се, че е мъж!
И анулираха резултатите й и я / го/ отстраниха
Тук май става нещо подобно
Проверяват ли ги-мъже или жени са? Хокеят е и силов спорт, къде ще излезе жена срещу мъжага?
Според мен трите титли са висящи, по полов признак!

Хубава вечер!
цитирай
3. nedovolen - 30-годишен мъж през 1017г: -Ж...
26.09.2018 05:51
30-годишен мъж през 1017г:
-Живях пълноценен живот.
30-годишен мъж през 1817г:
-Имам 11 деца.
30-годишен мъж през 2017г:
Все още не съм готов за сериозни отношения.
30-годишен мъж през 1117г:
-Мамо, ака ми се.
цитирай
4. germantiger - ...
26.09.2018 10:19
ЛЕСБИЙКИ ИМА НАВСЯКЪДЕ вкл. в любимата ти русия

на запад се женят/не омъжват

на изток или ги убиват извън европа понякога

или ги обявяват за болни по руско червено време

или ги бият на моменти в любимата ти русия, сърбия и по-рядко в българия

лично аз не съм фен на тези бракове между жени, не съм фен и на източния подход тоже
цитирай
5. germantiger - още една новина
26.09.2018 10:21
мила и трогателна новина

руските жени са най-големите курви по света

иначе курви има навсякъде, но вашите рускини ги шибат по целия свят най-много

украинките също, въобще славянската жена е курвата на света

не съм фен на курвите, нито на западната им клиентела
цитирай
6. milady - !!!!!!!!
26.09.2018 15:19
Не те ли е срам дърт пергиш
с тази поредица…. плюнки
цитирай
7. vencivaleri1951 - А германките въобще не дават- девствениците на света
26.09.2018 16:19
germantiger написа:
мила и трогателна новина

руските жени са най-големите курви по света

иначе курви има навсякъде, но вашите рускини ги шибат по целия свят най-много

украинките също, въобще славянската жена е курвата на света

не съм фен на курвите, нито на западната им клиентела

Не питай дядо ти, питай баба ти.Колега с немски/екскурзовод-вместо студентска бригада си изключваше вечер телефона и заключваше вратата от женската част на поверената му група/
цитирай
8. born - На "добронамеремите" ми коментатори мога да обясня следното:
26.09.2018 22:51
Според Питигрили всички жени на този свят са курви с изключение "на майка ми и жената, която в МОМЕНТА обичам".
Митак, разбирам омразата ти към жените. Жена ми е рускиня. Как би се почуствал, ако нарека майка ти долна курва ? И как бих нарекъл една непозната жена курва ?
Не усещаш ли, че понякога минаваш границата !?
Не си мисли, че си единствения мъжкар на този терен. Ауфсикстерзейн !
цитирай
9. germantiger - обожавам жените, за жалост никога не съм ги мразил, дори като се развеждах
26.09.2018 23:15
мисля, че жени и деца не бих могъл да мразя, но знае ли човек

Какво общо има съпругата ти борн, майка ми, баба ми или някой друг ?!

АЗ ПИША ИСТИНАТА

идете по света, примерно в западна европа и гледай

вероятно 70% от проститутките са източно-европейски и най-вече рускини и украинки

аз пиша истина, а вие се засягате, защото сте руснаци или?

ПС
ВЕнци - при нас по морето на гларусите се отнемаха минус точки за рускини и полякини, вмесато да ги пишат, като се съревноваваха

а про по венци някакви плочи да си правил чарслстон да си играл, някой австрийка да си защитили покрай германката

кажи нещо лично с баща ти как сте стигнали до карлови вари/карслбад примерно
цитирай
10. born - Поне едната не се ли е омъжила? ...
26.09.2018 23:17
kvg55 написа:
Поне едната не се ли е омъжила?
Това беше преди да видя снимката, която се показа със закъснение. Сега може да се каже, че и двете са се оженили.

Не мога да преценя коя е мъжката и кой е женския ...
цитирай
11. born - Бях ученик Появи се американка, ...
26.09.2018 23:22
leonleonovpom2 написа:
Бях ученик Появи се американка, която биеше всички жени на тенис като деца!
Но оспориха полът и Оказа се, че е мъж!
И анулираха резултатите й и я / го/ отстраниха
Тук май става нещо подобно
Проверяват ли ги-мъже или жени са? Хокеят е и силов спорт, къде ще излезе жена срещу мъжага?
Според мен трите титли са висящи, по полов признак!

Хубава вечер!

Навремето част от тренировките ни се провеждаха на 600-метрова "писта" зад ТВ-кулата в Парка на Свободата. Често покрай нас, изпреварвайки ни фучеше една единствена жена, която ни биеше значително в издържливостта и скоростта. Казваше се Кръстана Стоева. После се оказа, че била мъж или нещо подобно.
цитирай
12. germantiger - +
26.09.2018 23:25
за конкретната тема на постинга споменах - не споделям това убиване на народите чрез подобни бракове итн

за "втората тема" - вината за източноевропейския износ на жени е на източната мафия и разбира се бедността в началото на прехода


намирам, че е отвратително негро да чука рускиня или бежанец германка
цитирай
13. born - Не те ли е срам дърт пергиш с тази ...
26.09.2018 23:35
milady написа:
Не те ли е срам дърт пергиш
с тази поредица…. плюнки

Не ме е срам от дърти незадоволени мастии...и лесбийки... Бегай да сменяш памперсите на германтигърските баби...
цитирай
14. born - Да, бе
26.09.2018 23:39
germantiger написа:
за конкретната тема на постинга споменах - не споделям това убиване на народите чрез подобни бракове итн

за "втората тема" - вината за източноевропейския износ на жени е на източната мафия и разбира се бедността в началото на прехода


намирам, че е отвратително негро да чука рускиня или бежанец германка


За всичко са виновни комунистите и най-вече Путин , нали ?
цитирай
15. born - Ако смяташ, че е нормално да се кефя когато който и да е нарича родината на близките ти курвенска страна
26.09.2018 23:43
"...Какво общо има съпругата ти борн, майка ми, баба ми или някой друг ?!

АЗ ПИША ИСТИНАТА..."

значи не е съвсем у ред.
ПП, В подобни ситуации аз се извинявам, а не обяснявам.
цитирай
16. born - 30-годишен мъж през 1017г: -Ж...
26.09.2018 23:46
nedovolen написа:
30-годишен мъж през 1017г:
-Живях пълноценен живот.
30-годишен мъж през 1817г:
-Имам 11 деца.
30-годишен мъж през 2017г:
Все още не съм готов за сериозни отношения.
30-годишен мъж през 1117г:
-Мамо, ака ми се.

Това е светлото бъдеще... /Имаш грешка в последния пасаж/. Вместо 1117 е 2117.
цитирай
17. nedovolen - 16
27.09.2018 07:23
Спосибочко за ошибочко!
В края на 70-те като студент се запознах с рускиня на морето. Същият ден заминаваха за София. След два дни бях на Щастливеца.Срещнахме се, но не до както си мислех. Въодушевен от неслуката, влезнах в бара. Пристигна германска група. Момче и две момичета седнаха на моята маса. Говорих добре немски. После всичко бе точно.
Сутринта германката дойде при мен на кафето. Рускинята гледаше от далечна маса с влажен поглед.
На здраве за точността!
:)))
цитирай
18. germantiger - ...
27.09.2018 10:42
А не борн :) :D

ЗА ВСИЧКО Е ВИНОВЕН ХИТЛЕР

това с вината за всичко го започнахте вие 45 години

и преди-"вас руснаците", за всичко бяха виновни германците, а и Хитлер да не забравя

какво тук значи някакъв си Путин от днес за утре ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: born
Категория: Забавление
Прочетен: 4597903
Постинги: 1320
Коментари: 11706
Гласове: 20360
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031