Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.10.2018 13:04 - ЦЪРКВИТЕ, ПИРАМИДИТЕ И КРЪСТНИЯТ ЗНАК- СРЕДСТВО ЗА ИЗТОЧВАНЕ НА ЕНЕРГИЯ
Автор: zahariada Категория: Хоби   
Прочетен: 11536 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

ЦЪРКВИТЕ, ПИРАМИДИТЕ И КРЪСТНИЯТ ЗНАК- СРЕДСТВО ЗА ИЗТОЧВАНЕ НА ЕНЕРГИЯ понеделник, 2 май 2016 г.

  Здравейте приятели! От днес, постовете ми започват да придобиват нов вид. Особено в края на този „велик ден“. Уча се в крачка. Днес един човек, скъп за мен приятел, ми каза: Какво правиш? Ти крещиш! И право да ви кажа, ужасих се от себе си! И ми обясни какво значи в програмирането това. Разбрах го, веднага, защото е уникален, като вас и всички хора по света. Заела съм се съм се с две задачки: Да сложа Краят на играта и да извадя насветло и сложа всичко на сергията. И най-важната - да програмирам Централния компютър! Представятели си? По всички съществуващинорми, до сега?, трябва да съм луда. И съм, по всички, съществуващи медицински документи, такава, дори има решение на СРС(Софийски районен съд) при експеримента ми *011г.?, когато отказах, да влеза доброволно. И бих казала „Слава на Демиурга“ Извинявайте, за тези вероятно непонятни означения, но са нужни за различното програмиране, не познато до сега. Всичко правя поинтуиция и това, което ми идва от вътре, т.е.,отРазумното сърце. Нали помните, за състоянието на планетата и какво можем да направим. Трябва да имаш нерви въжета и невероятна психика и затова. *089-таг.? се уплашиха и при последния Учителски съвет, колегата по физкултура ме нарече Агент на чужда държава. Представятели си? Аз учителката в УПК в 59ЕСПУ, наборите и моите ученици випуск *089г.? помнят, защото застанаха зад мен, а аз ги предадох, за да ги предпазя от жестоката Система, Матрица, която съществуваше. Скъпите ми, знаят любовта ми към тях и за първи път не бях на бала с тях! Но няма да забравя как ми връзваха стъпалата с мъжките синос-т-ни кърпи. Обръщам се , към тях, знам, че ме помнят все още и към всички вас приятели, тел. ми е 0888761772 звънете денонощно и не се ли обадя след малко време са ме прибрали някъде. Само в затвора не съм била. Почти всичко съм изпитала и запомнила чувството, а това е много важно! И не е нужно да ходите вече на никакви курсове, семинари и да си давате парите. Духовната мафия, милите и тях о-бич-ам, с безкрайна любов и благодарност!!! Всеки търси място под  Слънцето. На всеки съм раздала и раздавам, частица о себе си. Който ме познава, знае кафявите ми очи, гласът ми, ( с него внимавайте много, защото съществува на запис в радио Хоризонт и могатда да го моделират), знаят заразителния ми смях, но знаят и смразяващия ми поглед, с които съм готова да се изправя на дуел с Кашпировски, който продължава да лъже в сайта си, че сеансите му са започнали на 09?10?089г.? и завършили на 16?12?089г.? Не! Започнаха на 08?10?089г., на моят рожден ден! Познават ръцете ми!!! Познават мецялата, какво мога и каква съм! Вмениха ми бо-лес-т. Запомнете, болести няма! Има само болни хора. Разменени са деня и нощта, за да ни смучат енергията и да се претрепваме от работа и т.далше. Знам, че ви отекчих, но личният ми проект „ЛЮБОВ“ навлезе в нов етап, експеримента ми също, изследванията ми вървят с бясна скорост. Коментарът ми вдъхнови новият пост. И една задачка за вас: Какво значи ЕГО и Е-г-о? Проятно четене, осъзнаване, осмисляне и асоцииране! С вечна, без-крайна любов и благо-дар-нос-т от мен за вас!!! И не забравяйте! Който владее себе си, владее света… image
 
Никой не дължа да ми вярва, това са мой проучвания, анализи и дългосрочни експерименти в областта на геометричните структури, как те въздействат всъщност на пространството... и следователно на нас самите. Някак си хората сляпо се доверяват на неща, които въобще не проучват не изследват, не подлагат на съмнение и т.н. Сигурно ви е направило впечатление за тези, които ме познават, че не съм от хората, които сляпо приемат нещата с лекота и на доверие. Всъщност всеки човек трябва да се съмнява, но да не се ограничава само в този диапазон, а да се пристъпи и към конкретни действия. За сегашните ми проучвания в тази сфера, която ви споделих, стигнах до интересни констатации, които са някой дори за сценарии на фантастичен филм. Но знайте, че в повечето случай фантастиката е самата реалност, другото е фалшива илюзорна представа за света в който живеем. Всъщност много неща не са така както изглеждат, и някак си ние сляпо сме повярвали в това. Първо да започна с пирамидите, понеже те са близки по действие с кръстния знак. Колко филма, статии, книги написани има за тези "загадъчни" структури строени преди хиляди години? Сигурно се досещате, че са много, да така е. Но колко от тази информация влиза на практика, в графата "полезно" сигурно много малко? Та аз твърдя, че както пирамидите така и кръстовете са средство за източване на енергия. Тоест една пирамида поставена в пространсвото с връх сочещ небето, и основа Земята, се получава "засмукващо" поле, което се концентрира в лъч нагоре. Всичко попаднало в радиуса на пирамидата, а това зависи естествено и от нейните размери, бива поглъщано (консумирано). Ако направим една ретроспекция, всъщност пирамидите са изпозвани като енергийни трансформатори, засмукващи енергия и концентрирайки я. Сега възниква въпроса, кой кого е използвал. Ако продължим в сферата на расъжденията и теоретичните постановки, мога да дам една моя теза, във връзка с това кой, кого е използвал, защото използването продължава и до ден днешен.... Пирамидалната структура е дадена от високо развита древна цивилизация/цивилизации. Тя е дала това знание на тогавашния сапиенс, с ясна и конкретна цел. Сигурно е имало обмен на информация, чийто сценарий е "ние ви даваме знания, а вие ни давате енергия" звучи логично нали, но най-вероятно древните хора са си нямали никакво понятие, какви свойства има тази структура. Аз съм убеден, че тази енергия, която се излъчва от пирамидите, може да се улавя и използва за конкретни цели. Точно това са правели и тези древни-високо развити цивилизации, идващи от Космоса. Давали са знания и тука трябва да подчертаем, че става въпрос, за различни типове цивилизации, контактуващи с различни хора в различни точки на Земята. Това е лошото, че пирамидалната структура, не само улавя и "източва" енергията от пространството, а улавя и концентрира животворната енергия излъчена от живото същество. Затова, както следва да се досетите сами, те са вредни за човека и всеки сам може да се убеди, чрез елементарни тестове със самият себе си. Същата е работата и с кръстовете, църквите, религиите дори. Всичко това е измислено още преди хиляди години. Дало се е като знание от високо развити извънземни раси, които тогава са контактували с човечеството. Дали са му знания разбираеми за тогавашното ниво на човека, и човек доверявайки се сляпо както и днес бива манипулиран. Разбира се те са имали своето, право поради ниското ниво на съзнание, не са могли да разберат много неща и това, което са виждали, са го приемали по техен си начин и често са използвали думите "БОГ" "БОГОВЕ". Но времената се променят, а с това паралелно и човешката психика еволюира, раждат се по-умни, по-развити хора с по-големи възможности и т.н Идеята е да се излезе от рамките на общоприетите парадигми, остарелите модели и начини на мислене. Само тогава ние бихме разбрали, цялостна картинка, в която всички ние живеем. Още бих искал да добавя за кръстния знак, както вече споменах, има сходно по действие на пирамидалната структура. Всеки сам може да се убеди, дори да няма познания в конкретни области, да пробва със себе си. За целта си направете един голям кръст, около 1 метър до 2 метра висок. Поставете го в стаята си или там където се намирате и просто чувствайте, какви процеси започват да текат след това. Уверявам ви, че без да сте опитен радиестезист или човек, който се занимава с такива неща, ще почустване в рамките на 5 мин, захладняване, изстиване и чувство на загуба на енергия. Всъщност, защо ви споделям всичкото това нещо, което както казах, съм констатирал не само чрез сетивата си, но и по радиестезичен път (физикалната радиестезия).Някой от вас да се е замислял за това, че покривите на къщите ни са с форма на пирамида? Друг пример (БЕЛ. АВИ-ТОХ-ОЛ): Преди 6-7 години си направих татуировка на ръката- голям кръст. Направих го, защото го сънувах и когато отидох на татуист, той само го детайлизира от първоначалната ми визия. Често казано, 2 месеца след това живота ми се преобърна наопаки: скъсах с приятелката си, имах доходоносна работа, в която нямах проблеми, но изведнъж и там стана облачно и я оставих, станах по-агресивен и изключително безчувствен, все едно наистина някой ме изсмукваше тотално...всъщност още не съм я премахнал татуировката и все нямам време да проверя как и колко струва тоталното заличаване. Казаха ми, че е човек носи "един кръст" в живота и че втори утежнявал кармата доста....но това всичко ви го казвам като допълнителна информация, не е нужно да ми вярвате. Споделям го, защото го намирам за изключително важно. Насочването на енергии, управлението им е сериозна работа и е само за посветените в тази област. Сигурно сте чували израза, "Всичко е енергия" да наистина всичко е енергия и бих добавил, че най-голямата битка за и срещу човечеството е именно за тази енергия и нейния контрол. Наскоро срещнах статия с името "Извънземно: Храним се от аурата на чистата ви природа в Странджа и Родопите". Искам да споделя и моето виждане в връзка с тази статия. Нека разгледаме по детайлно какво всъщност се случва пак в сферата на чистите расъждения. Чета в една група във фейсбик, че господинът С.Х. твърди, че контактува с високо развита цивилизация наричаща себе си "СОЛАРНИТЕ" поради факта, че живеят в голяма близост до нашета звезда. До тук добре, какво става по нататък, провел се е контакт, и обмен на информация. Всъщност Х, е получил доста неща като знания и способности, не искам да ги споменавам, можете и самите да ги прочетете. По важното е какво е дадено в замяна или по-точно какво е изискано в замяна дори без той да е осъзнал това. Именно да се направи мрежа от кръстове като въпросните посетители, споделили, че над България тегне прокоба, и ще трябва да се поставят именно такива кръстове за да се изчисти ефира. Нали се досещате, че безплатен обяд няма. Именно тези кръстове, които вече има такива построени, ще служат за източване на енергия. Тя ще е фокусирана и улавяна от въпросните най-вероятно посетители, и те ще е използват по техен си начин. Както вече казахме, те дори не крият, че го правят, с нашите планини и енергийни местности. Над всяка църква, манастир има кръст горе на купола, за какво си мислите, че той се намира там? Именно да отвежда енергията и да е концентрира. Не е нужно да ми вярвате, както вече споменах, а напротив стойте будни, търсете истината и нека тази информация ви служи, като една друга гледна точка на света в който се намираме. Време е човек да отвори широко очи, и да види къде се намира. Да разбере, че не всичко е толкова лъскаво и блестящо както го представят "ония", които ни пробутаха и накараха да повярваме в техния измислен свят. Време е човек да вземе силата, която му отнеха, обратно в неговите ръце, и да сътвори с нея новата Земя, която е вече в процес на силна, духовна трансформация. Стойте будни, търсете истината от независими източници, използвайте интуицията си, и доскоро. Обичам ви. AВТОР НА 90% ОТ СТАТИЯТА: МИРОСЛАВ БОНДЖОВ http://silnibg.blogspot.bg/2014/02/blog-post_26.html



Гласувай:
5



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39745051
Постинги: 21940
Коментари: 21633
Гласове: 31017
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031