Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.05.2019 11:47 - Абе води и бири нЕк'ви си там
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9246 Коментари: 30 Гласове:
40


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image

image

image image

image





Гласувай:
40



Следващ постинг
Предишен постинг

1. starforlife - С "две" думи:
03.05.2019 11:49
Абе дребнави душички като Мери69... На кого му пука как е обобщаващото название на водите бе? Въпросът е, че не ставаше дума за мицеларни за външна употреба, а за лицеарни, линеарни или каквито и да са там (дори няма да си правя труда да проверявам в Гугъл как ги водят) за вътрешен прием и се водят детоксикиращи.
Същественото тук е, че хората (защото, представете си, онези зад океана също са хора и то много по-човечни от нас - бъдете сигурни) се грижат за служителите си и ти предоставят най-доброто, след като искат от теб добри резултати.
Можеха да отбият номера и с по едно фрешче на човек от 2 лева и сандвич от 3, нали така?
А не една такава вода да ти е 4-5 лева и никой да не те следи:
- 2 ли бутилки пиеш днес или 20.
- 2 ли резенчета "Президент" си слагаш в/у парчето шунка на сандвича или 12.
Въпросът е, че и хората естествено не се проявяват като Бай Ганьо и да се "запасяват", защото знаят, че хладилниците винаги са заредени.
А е и под Достойнството на някого да вземе за вкъщи - не, че не се прави често, но то не е, за да се изкяри, а за да си спести човек времето за пазаруване и това време да го върне на Работодателя си като ефективност, заслужил "кражбата" си с работа и вкъщи.
Да не говорим, че имаш право на 12 лева за кетъринг дневно и това е сума, за която има поне 3 био-кетъринга в София, предоставящи чудесна храна (първо, второ и трето) и то в количество почти за двама човека за въпросната сума.
Или трябваше да снимам поръчаната снощи супа от сьомга и второ пиле със зеленчуци и да ги прасна в постинга, че да е Бай Ганьовски (каквито естествено постинги съм правил и тепърва ще правя - ха ха ха)? Че кой го е~е какво сме хапвали снощи (при поръчка на две с порциона на големия ми син - спокойно хапваме и четиримата, които в момента съставляват... най-близкото ми обкръжение) освен тези, които ама хич и изобщо не се интересуват от моята височайша (ха ха ха) персона бе?

ПС: Както обикновено - при мен почти никога няма случайни неща, а всяко нещо носи определен заряд, "послание".
В случая въпросът е: Какво му пука на човек кой пее зад завесата? (Тоест, какво е наименованието на тези детоксикиращи води.) Въпросът е, че пее страхотно.
А удивлението, че не е момиче, а момче - е просто един бонус в края на изживяването.

………………………………………………………………………………………………………………………………………… StarForLife™
цитирай
2. troina - :-))...Свиня от кладенчова...вода, разбира ли..
03.05.2019 12:12
ПС: Както обикновено - при мен почти никога няма случайни неща, а всяко нещо носи определен заряд, "послание".
цитирай
3. starforlife - ~ 2. troina
03.05.2019 12:43
Ами виж сега, Ю...
За въпросните по-важно е да вменяват, че съм дебел и не зная какво е мицеларна вода.
И ето ти ново "послание" чрез клипчето: Детето е по-пълничко за възрастта и телосложението си. Но на кого му пука? Да не би този, който би му се присмял за това да живее в кожата му? Въпросът е, че е талнтливо и пее страхотно.
Да отслабне е въпрос на малко усилие. Да се достигнеш неговото ниво на пеене е въпрос не само на много усилие, а и определена доза талант.

Ако го прехвърлим към моята височайша персона: Да приемем, че съм възпълен както твърдят хора, които никога не са ме виждали и дори сами си противоречат с това, че казват, че снимките ми били фотошопирни - тоест, явно изглеждам добре на тях и те се опитват това да го унизят с друго свое тролско твърдение.
Но казах - да приемем, че съм възпълен.
Аз да речем 15 кила мога да ги сваля за по-малко от половин година без особени усилия и да стана перфектните според тях 85.
Колко ще са нужни на такива като тях, за да достигнат нивото ми там, където не знаят и 0,01% от това, което зная и мога аз?
6 години?
16 години?
Защото определено няма да е по-малко, а и поне половината от тях дори с адски труд и за 26 няма да стигнат и 50% от компетенциите ми.
Защото с това, в което съм стихия - аз се занимавам от края на 80-те години и съм минал през цялата материя от тогава до ден днешен.
А това е близо 30 години Опит и хиляди часове работа в/у какви ли не Предизвикателства.

Давам прост пример:
Онзи ден получавам ЛС от съблогър, че когато чете един и същ мой постинг, ту му засвирва аутоплея автоматично, ту не.
Е... Просто написах какво да направи (а това беше нещо ново, неслучвало ми се до момента като Предизвикателство) и получих своята "награда" във вид на "Благодаря ти, Стар!"
90 на 100 съм сигурен, че има поне още 10 съблогъра, които имат същия проблем, защото се оказа, че това е паредната шитня на блог.бг и си спомнете, че преди години ви предупредих, че именно при мултимедията блога ще започне постоянно да издиша.
Да дам "кръпката" чрез постинг на всички на всеослушание ли?
Е може да звучи нехакерски от моя страна, но отдавна свърши тая.
Защото от такива неща са се възползвали също всички тези, които не се свенят да се подиграват с компетенциите ми.
Да я даде посредственякът заксчо бе!
Нали бил (по неговите многогодишни напъни) по-добър от мен и не той от мен, а аз от него съм се учил бил?

КОЛКО ОТ ВАС ИМАТ ПРОБЛЕМА ДА НЕ ВИ ТРЪГВА АУТОПЛЕЯ В БЛОГ.БГ ВСЕКИ ПЪТ ИЛИ ИЗОБЩО?
Ми... Халал да ви е!
А е въпрос на два клика с мишката и едно "Благодаря, Стар!"


………………………………………………………………………………………………………………………………………… StarForLife™
цитирай
4. eva666 - сега,Цялото Тролско ..черно Войнство,
03.05.2019 13:11
се, чуди...
какво и стана на баба Юла..тъз луда, тъпа, лицемерна, самотна...санитарка..
та, пак се..обяснява със Супер Стар )) аз съм широко скроен човек, минава ми бързо..и не губя Енергия за Хейт, и тъпи седянки като Мърлю и Бляко, всеки ден..
значи..,в блог бг, не може да съшествуват нормални/ не идеализирам.. чудесни
отношения, защото, повече от 50% са анонимни, сложи и 5-6 Троловъдни мишока
и разбира се...интригата с помпата, което е...Дяволско дело/ хехе
жалко, наистина, защото..Платформата е мн.простоо, и уникално направена
доколкото, аз усещам ..техниката..

сегаа, този Аутоплей, лично мен ме изнервя ..зашото, аз си слушам
винаги..мои неща, и освен това , ме разсейва ментално и €нтелектуално
моля, дай акъл ,как да го изключа..отдавна исках да те попитам..
Благодаря, Стар!
цитирай
5. starforlife - ~ 4. eva666
03.05.2019 13:58
Кой го е~е какво си мислят червените идиоти бе, Ю?
Да си правят там свирки един на друг и да не се занимават с хората, към които изпитват неприязън заради това, че не са на нивото им.
В блог.бг в момента има ПОД 100 реални човека, Ю!
ПОД СТО!
И цялата тази инфантилия с помпането е толкова глупендерска, че просто нямам думи.
Дали ще съм на "първа" или не (тук не визирам само себе си - с всеки един е така) е все тая, защото ще ме прочете почти един и същи контингент и брой хора.
Само, че това идиотите, старадащи от мания, че създават нещо с пропартийните си шитни, не могат да го осъзнаят и си мислят, че са едни прометеи с петолъчен червен огън в ръце, с който ще озарят небосклона на тънещите в невежество (идейно, че чак и интелектуално) останали хора.

А за аутоплея и спирането му - вече съм го разаснявал бе, Ю, ти къде спа тогава?
И ето защо аз съм четен Автор.
Защото Познанието не иска нито хляб, нито вода.
И хората го оценяват, по принцип ме следят и дори болшинството неща да не им дотрябват никога - научават да знаят и могат.
А нима това не е правилният наркотик - Познанието?
С кой браузър си, за да те светна след като не си била в час? Ха ха ха

………………………………………………………………………………………………………………………………………… StarForLife™
цитирай
6. eva666 - :-))
03.05.2019 15:00
Гугъл Хром...
цитирай
7. anngry - "Абе води и бири нЕк'ви си там"
03.05.2019 18:15
Абе за бирите не знам, но водите са най-добрите детоксикиращи на пазара и блазе ви за работодателя, Стар! :D
Казват се обобщаващо линеарни, но този израз е приет в много тесни среди. Друго по-интересно може би да кажа, Стар. Произвеждащата компания е базирана в Италия, като водите се правят с алпийска натурална вода и то добита само през първата чертвърт на пълнолунието, а използваните колаген, минерали и особено плодове, са с драконовски контрол на произхода и качеството.
Това е водата на шампионите, Стар! Не се шегувам. :D
Поздрави! Стар! Корти! :D
цитирай
8. merlin68 - Ха ха ха:)))
03.05.2019 18:47
Гочо, в теб най ме кефи това, че обичаш да се гърчиш, мазохизмът ти кърти миФФки. Абе на кой му пука, че не знаеш какво е мицеларна вода? Ама ти се напъна и въпреки, че не проверяваш Гугъл, го прерови на поне три езика:))) Е няма такова животно, как да не му е интересно на човек с теб.
Сега, за американците колко са човечни, това го знае цял свят, само ти не си разбрал, аз няма да ти обяснявам, щото е загуба на време. Само да ти разправя един действителен случай
Сядам днес в едно кафене и си поръчвам една лицелярна вода. Сервитьорката ме гледа все едно съм и дал да реши тест за програмисти.
- Какво заби бе момиче? Водата да е студена!
- Ама ние нямаме...
- Я викни управителя.
Идва управителя и му викам и на него да ми донесе една студена лицелярка, тоя пък ме гледа като недоносен. Викам му - да дойде собственика!
Иде собственика и му викам - откъде ги събра тия недоклатеняци бе, уволнявай ги всичките и на 1 май ще ти врътна едно интервю за пълен подбор на персонала по хамерикански тертип с руски тестове.
цитирай
9. inf0rmant - До номер 8. merlin68:
03.05.2019 19:02
Бе не знам дали Жоро е мазохист, ама той си пие показаните води и най-вече бирички всеки ден и то на аванта, а ти лапаш мухи в блога. Така, че по-добре "мазохист", отколкото блогерист. :):):)
цитирай
10. cortana - :)
03.05.2019 19:19
inf0rmant написа:
Бе не знам дали Жоро е мазохист, ама той си пие показаните води и най-вече бирички всеки ден и то на аванта, а ти лапаш мухи в блога. Така, че по-добре "мазохист", отколкото блогерист. :):):)

И не само, и не само.
Хапва си и пуешка шунка с топено сиренце, чопли си по цял ден и любимия си шам фъстък, а за капак, в края на деня крадне и един шоколад 'Милка' за мен. :):):)))
Хей затова и аз съм прехвърлила 100те килограма! :):):)))))
:):):)))
цитирай
11. eva666 - ММ68, пак ли с тв. безкрайни папагалщини? аз Твърдо заявявам, че ти си импотентен-садист...
03.05.2019 20:30
Мърълинке, аз сериозно се съмнявам вече, че ти си
женско..или Тъпата Мара ,най злобната тролица, и магарица ,която срещнах тук пт 6г..като нова..
..постоянно се върти покрай дртите пръчове
около 55 65, защото е безработна в пескара, грозна, и разб се ..самотна...шамбалата1917

ако, се съмняваш в мен/ и затова и ме изтриваш, да се обърнем към Психолога, да ти потвърди диагнозата...
нали,кой, каквото е учил..се доказва..
цитирай
12. blondinkas4uk09 - Винаги съм се чудила,
03.05.2019 22:00
кой пие подобни гадости; Тази Вода я намирам за Абсолюто Отвратителна! Само Девин Изворна! :) :) :)... (Любимият ми от 2-3 години насам сандвич струва 3.49 лв.)
цитирай
13. starforlife - ~
03.05.2019 22:05
~ 6. eva666
ОК, Ю.
Хайде да направим така:
Днес като се събудих - ме наболваше десният та~ак. Нещо съм... го преработил май, ама то тези кози...
Та: Ако утре не ме наболва - ще отпусна гювеч и ще направя постинг, който ще даде Познание на всеки прочел го как елементарно (с точно три клика) да си разрешава "проблемите" с аутоплея. Тоест, да го включва като даденост или не, когато на него му е кеф и за времето, за което на него му е кеф - ако иска да го има, ако иска да го няма.
Ако ли пък та~акът продължава да ме наболва - ще те светна само теб на ЛС.
ОК?


~ 7. anngry
Честно да ти кажа - дори не зная откъде съм го чувал наименованието, но да ти кажа и никой от Колегите, които днес запитах не се сети как се казваше. Всеки просто се засмя и каза: "Абе какво ти пука? Нали е куул и може да си я сръбваме когато сме жадни..."
Това е нещо като да не ти е ясна технологията за производство на бира и да ти е през наболващия те десен та~ак дали е хмелена или някаква друга понеже просто знаеш, че си е гот и си я пиеш с кеф.
А който го влече да дъвче водата като ебавка, а да не я е вкусвал никога през живота си, защото в селския му хоремаг няма чучур за нея - ми да го прави щом смята за забавно. Аз просто ще започна да показвам някои глезотии от офиса, за да има дъвки за всички, по избор и предпочитания.


~ 8. merlin68
На теб, Бубълчо, след малко специално и нарочно ще ти продължа втората част от вица.


~ 9. inf0rmant
Със сигурност по-добре "мазохист", отколкото дъвчещ два дни една "мицеларна" вода блогерист.
Ха наздраве с "NY".


~ 10. cortana
Не ги лъжи!
Шоколадът не е "Милка", а... някакъв немски - май... лицеярен. Ха ха ха
И ти си малко над 100 кила - клониш към 200. Хааааааааа ха ха ха


~ 11. eva666
Абе Мърлинка не е... Малинка, при все, че е женчо. Но пък си има не един и два профила.


~ 12. козЪs4uk09
Е теб ще тъ...
Ще тъ...
Отразя :)) отделно.

………………………………………………………………………………………………………………………………………… StarForLife™
цитирай
14. starforlife - ~ 12. козЪs4uk09 ( да се свети в_името ти :))
03.05.2019 22:07
Ами ето бе, козЪ такава! Да тЪ образовам! Възпълни шишковци като мен - ха ха ха ха - ги пият!

А сериоз:
- Аз не пия такива неща, знаеш, но младите са по... фън шуи и...
- Нали си си тъпЪ козЪ - не си схванала, че при все, че се цитират образни цени - не се говори за цени на сандвичи и води, а за Работодатели.

Виж биричката дори не си и помисляй да я бараш, че... ще насъскам Рамоне! :))



………………………………………………………………………………………………………………………………………… StarForLife™
цитирай
15. starforlife - А сега ексклузивното продължение на вица на Мери69:
03.05.2019 22:12
merlin68 написа:
Сядам днес в едно кафене и си поръчвам една лицелярна вода. Сервитьорката ме гледа все едно съм и дал да реши тест за програмисти.
- Какво заби бе момиче? Водата да е студена!
- Ама ние нямаме...
- Я викни управителя.
Идва управителя и му викам и на него да ми донесе една студена лицелярка, тоя пък ме гледа като недоносен. Викам му - да дойде собственика!
Иде собственика и му викам - откъде ги събра тия недоклатеняци бе, уволнявай ги всичките и на 1 май ще ти врътна едно интервю за пълен подбор на персонала по хамерикански тертип с руски тестове.

Вървейки към офиса си, собственикът си мърмори нещо под носа. Влиза в него и звъни по телефона.
- Стар, тука има едни четирима, които хич и изобщо не обсъждат постоянно теб. На единият му викат Мери, към другия пом/у си се обръщат доколкото чух с Пърдятор, а другите двама не разбрах как им викат, ама Мери иска да ми се врътка. Какво да правя, приятелю, знаеш, че не си падам по пИдали?
- Дай им там по една "мицеларна" вода, че да мирясат и ми ги пиши на сметката.
- Ама, Стар, двама от тях са с жените си, а другите май понеже са женчовци...
- Ами така кажи бре! На жените дай по една бира! Да си смажат гърлата, защото... И ми прати снимки, за да съм сигурен, че си ги уважил, а и да ги измаам в блого.

………………………………………………………………………………………………………………………………………… StarForLife™
цитирай
16. starforlife - ПС:
03.05.2019 22:21
Е благодаря на помпиерчо за изблейкването на "първа", ама нЕмаше нужда.
цитирай
17. starforlife - Втори ПС:
03.05.2019 22:42
ДРАГИ РУСОФИЛИСТИЦИ, ИМАМ НОВИНА!
Аз казах ли, че Приятелят ми Вмир няма да ви направи удоволствието да не е около мен, най-готиният в блого? Казах го!
Обещах ли, че въпреки сатанинската непочтеност, с която вкупом целехте да го унижите и удивляващата злоба, с която се радвахте, че ще тегли майната на блога заради лицемери като леоновпом - няма да е баш така? - Обещах го!
Е...
За вас и специално за БайЗвънц0 е 55-ти коментар от под предходния ми постинг!

ПС в ПС-а: Вмир, човекът, когото беше достатъчно да харесвам (говоря още преди да го опозная реално - подобно на Рамоне) дори само и единствено затова, че е харесван от... козЪтЪ.
А това, драги ми празноташачковци, означава да си оценил и цениш така даден човек (нищо, че идиот-пърдяторчето тези хора ги определя като такива "с манталитет на санитарка"), че да се доверяваш на преценката му и не се съмняваш ни най-малко в нея.
цитирай
18. starforlife - РадостинаЛасса,
04.05.2019 09:12
КАКТО ОБЕЩАХ АЗ СНОЩИ - СЪМ ОТ 9:00 ЧАСА НА ЛИНИЯ И ЧАКАМ.
След малко обаче ще имам видео-конференция и до към 9:50 няма да мога, а вече щяхме да сме приключили.
Просто казвам, за да не излезе, че мен ме няма, а не теб.
Но след конференцията ще пиша като съм отново на линия и...
така.
цитирай
19. radostinalassa - Ласса се пише с малка буква по понятни причини
04.05.2019 09:25
Това дете е в пубертета и ако срочно не започне да яде мазнини, не ми се мисли за развитието му. Ще има ангелски глас за цял живот.
цитирай
20. starforlife - Ето ме бе, РадостинаЛасса, тук съм за 30-тина минути.
04.05.2019 09:51
То е повече от ясно, че ласса е с малка буква, но на теб не ти е ясно защо аз го пиша така (и това не е индивидуалност при твоя НИК, а ще срещнеш този начин при мен за много други).
Както и да е - това не е важно - пиши когато си на линия, за да се позабавляваме.
Предупреждавам те, че при поясненията ще използвам нещо, с което ще ти дам нагледен пример защо съм ти казвал, че си глупава.
цитирай
21. radostinalassa - Може да ми напишеш защо съм " глупава", но...
04.05.2019 10:06
щеше да е по - креативно това да стане в мой постинг. А ти си глупав за мене, това ти е ясно , навярно. Така става на практика. Само без снимки на баби.
цитирай
22. starforlife - Тинчеее,
04.05.2019 10:06
няма те и после да не кажеш, че не си държа на думата, защото в 10:30 изчезвам?

Или се уплаши, че с конкретен пример ще покажа колко си глупава и не ти се ще вече въпреки това да научиш нещо, че да си поне малко по-неглупава по даден въпрос?

ООК, за някои надзъртащи, за да научат нещо от мен, незнаещия, ще дам като загаТка (защото загаТвам) едно от стотиците твои изказвания, които показват колко си зле интелектуално.
Ето, чети си глупендерското изказване под този да речем постинг и се опитай да осмислиш защо си тъпа като гъдулка:
цитирай
23. starforlife - Ааа, ти си тук.
04.05.2019 10:09
Какви снимки на баби те намират бе?
Ти перфектна като топ-модел да си като визия - сопола си няма да хвърля по теб заради пълната ти интелектуална нищета.
Миг, давам линка.
И обърни внимание, че тогава още те прочетох в идиотията ти, но не започнах да се ебавам с теб, нали така?
Просто, защото е безсмислено с пълен идиот да се гаргарка дори човек.

Ето го линка:
10:20 часа - Бях сигурен, че ще позная постинга на фейк-тикоев по заглавието, но уви - не. Затова прегледах абсолютно всички негови постинги, но уви оправда се съмнението ми, че е деактивиран постинга.

Е, Тинче - няма да може да се види пример за абсолютната ти липса на Интелект въз основа на изказванията ти там, но ще ти дам клипа от въпросния постинг и чрез него ПО-КЪСНО ДНЕС ще ти дам Познанието, което обещах.
Дотогава ще те помоля да коментираш по клипа все пак.
Ето го и него:

https://www.youtube.com/watch?v=0_Cgxy7N-V0
цитирай
24. radostinalassa - Лайфчо, не си ме чел...
04.05.2019 10:35
щом не знаеш, че аз имам това познание. Ще ми го дадеш в моя блог, нали ?
За тебе това не е трудно.Аз не мога да съм глупачка, защото глупостта е твоя привилегия. Ласса се пише с малка буква, защото е ....
цитирай
25. raff - :D:D:D:D
04.05.2019 11:48
Стар, въпреки, че винаги безпрецедентно си им запушвал устата с факта, че никога не говориш просто думи, те не прихващат и продължават да се опитват все да изкарат, че те информирани, знаещи, начетени, умни, а не тези, които винаги достойно са им показвали противното и ти един ярък представител на този вид говорещи не празни приказки човек.
Поздрави и поздравления!
Остава да кажеш кога и къде да намина, за да почерпиш по една такава бира! :D:D:D:D
цитирай
26. raff - Ще ми го дадеш в моя блог, нали ?...
04.05.2019 11:50
radostinalassa написа:

Ще ми го дадеш в моя блог, нали ?

Госпожо или госпожице, не мислите ли, че е крайно нагло да искате нещо Стар да ви научи и в същото време да имате претенциите къде и как да стане това? Не той иска нещо от Вас, а Вие от него! Следователно абсолютната логика е Вие де са съобразявате с него, а не той с Вас! Така ли е или греша в нещо?
цитирай
27. radostinalassa - Горе долу познах
04.05.2019 13:44
На 34 секунди си я пускал автоматично. Не разбрах само защо съм глупава. Но аз ти дадох отговор на това , разбира се по отношение на тебе.
цитирай
28. starforlife - ~
04.05.2019 17:08
radostinalassa написа:
Горе долу познах
На 34 секунди си я пускал автоматично.
Абсолютни глупости, РадостинаЛасса. Нищо не си познала, а просто ми показа какъв е пингът ти към сървъра на блог.бг.

radostinalassa написа:
Не разбрах само защо съм глупава. Но аз ти дадох отговор на това , разбира се по отношение на тебе.
Ами как глупав човек може да разбере защо е глупав, когато е просто глупав? Ха ха ха
Но ще разбереш - спокойно. Имам предвид, че ще ти покажа защо точно за тази твоя проява на глупост тогава ще разбереш.
А за мен не се тревожи: Умен... Глупав... Така стоя на краката си, че с топ не можеш ме мръдна.
А това е показателно дали човекът е глупав или точно обратното, ама ти не можеш го проумя, защото си каква?...
цитирай
29. librarian - Привет, Ж-Стар! :-)
04.05.2019 18:03
starforlife написа:

Първо: Аз никого не карам да ме чете, че да роптае от това, а това, че вие ама хич и изобщо не се интересувате от мен, но го правите по десетки пъти дневно - не е мой проблем, че не можете перманентно да си изключите аутоплея и това да не ви е дразнение.
Второ: Дори и да не съм задал условие, по дифолт аутоплеят се стартира с лееко закъснение спрямо визуализирането, така, че всеки от вас може да го спре още преди да е започнал или в самото му начало.
Но да се върна на това, което започнах:
Понеже виждам, че СТЕ МАСОВО НЕУКИ В ТОВА ОТНОШЕНИЕ - ООООК, от мен да мине - ха ха ха - утре ще се опитам да отделя време и ви образовам по някои неща в това отношение в нарочен постинг.
Тогава ще дам отговор и на твоето желание, РадостинаЛассса.
Тогава ще дам отговор и на Юлия.
Тогава ще дам на всички ви някои неща, които не искат нито хляб нито вода и дори да не ги запомните и да ви трябват в момента - в бъдеще ще можете да си кажете: "Абе оня незнайко Стар беше писал някакви неща по това, което сега ми се иска да мога... Я да 'зема да го посетя и прочета локумите му никому ненужни..."

По първо: Няма как някой да оспори това, което казваш, Стар! Никого не караш да те чете, за да се дразни от аутоплеите ти. Влизам при теб, тръгва ми песен, не ме кефи, спирам я. И продължавам да чета или разглеждам снимки. Какъв е проблемът не разбирам?
По второ: Както вече казах по първо, не виждам проблем да започне някоя песен и когато за половин минута не я одобря, да я спра и да продължа с разглеждането на постинга. За тези, които четат по време на работа, тайно, и се притесняват, че ще ги хванат, не виждам какъв е проблемът да се изключи предварително звука на колонките. Какъв е проблемът не разбирам?
Така, че, Ж-Стар, аз ти казвам предварително едно голямо БЛАГОДАРЯ за това, което ще напишеш утре и с интерес ще прочета. Както сам си казал, то не ще иска нито хляб, нито вода и дори да го зная, няма да е загуба на време. А ако не го зная, ще го науча. Ако ли пък не го разбера, ще те попитам. :-) Така се случват нещата. Поне според мен. :-)
цитирай
30. seasons76 - Здравей, Стар!
04.05.2019 21:07
Каква е водата е толкова глупаво да се разисква, че освен това друго няма да кажа.
Вода. Разбирам обогатена с колаген, минерали и витамини. А дали е лицеарна, линеарна или някаква друга, това според мене няма абсолютно никакво значение.
Мисля, че няма човек, колкото и да не знае за какво служи мицеларната вода, да обърка и я приеме орално, защото по принцип се продава в аптеките и щандовете за козметика, а не хранителните такива, разфасовката и опаковката е такава, че предполага човек да се замисли и най-малкото да прочете етикета, който също е по-типичен за лекарствен продукт, а не за хранителен. Да се шегуват с теб опонентите ти, Стар, е все едно да твърдят, че човек би седнал да пие кислородна вода.
Въпреки, че наговореното дотук ще прозвучи като твоя защита, аз продължавам да съм скептично настроена към изявите ти, които са заяждане и които не изразяват твоята същност. И ако не беше това твое съобщение, че ще напишеш пост с полезност, изобщо нямаше и думичка да обеля по този и предходния ти.
С едно изречение, Стар, искам да кажа това, което съм го казвала много пъти и то е, че твоето призвание е да създаваш хубава поезия, разкази, пътеписи, технически и помагащи постове и го правиш не само повече от добре, а и оформено с вкус и доставящо удоволствие. Затова за пореден път те приканвам да се придържаш към това твое амплоа.
Поздрав!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2590251
Постинги: 1153
Коментари: 16834
Гласове: 13882
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031