Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.12.2023 10:58 - Равносметката 2023 година
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1076 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Ако мога с една дума да опиша 2023 г- Емоционална! Имаше от всички емоции- радост, тъга, сълзи, усмивки... 
Първата година, в която бях родител.. Емоции от първия рожден ден... Много безсънни нощи.. 
За щастие още в началото на годината успях да се оправя от сериозния здравословен проблем, който се появи след раждането. Заживях отново нормално, макар че ми остана като травма и много лош спомен, но важното е, че всичко мина.. 
Като цяло 2023 година ще я запомня за съжаление със смъртта на баща ми... Внезапно си отиде, млад, без да може да се порадва на внучето си...Когато беше жив му се дразнех, не можех да го понасям, напрягаше ме , но сега, когато него го няма осъзнавам толкова много неща... Няма го вече единственият мъж, на който му пукаше наистина за мен... Който наистина му беше важно как съм всеки ден... Но такъв е животът...
Надявам се 2024 година да е по-спокойно откъм емоции... Предстои ми връщане на работа след майчинство.. Дано всичко в работата да е добре, така както беше преди да изляза... Набелязала съм си разни цели и неща, които трябва да постигна и свърша и надявам се да успея! 



Гласувай:
5



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3553506
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!