Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.11.2010 00:31 - ШЕКСПИРОВ СОНЕТ бр.150
Автор: lupcobocvarov Категория: Поезия   
Прочетен: 2770 Коментари: 0 Гласове:
1



  Ова е мој препев на Шекспировиот сонет бр.150 1. О, кој ли е изворот на силната моќ што ја имаш твојата грешност во срцево колебање да стави, за моето видение лагата најпрвин да ја прима и да тврди дека сјајот денот убав не го прави? 2. Од каде ја црпиш таа привлечност за зли нешта та во прекорливото и гадниот талог на твоите дела има таква сила и докази за манипулација вешта да мислам дека твоето најлошо е од најдобра фела? 3. Кој те научи како да ме свртиш повеќе да те љубам кога повеќе гледам и слушам причини да те мразам? О, иако јас го сакам она кое за други е гнасна руба, уживајќи со други, ти не ме буткаш во калта да газам.   4. Ако твојата безвредност мојата љубов ја расте, за ти да ме љубиш – јас повеќе сум спастрен. =================== А ова е оригиналот:   Sonnet 150   O from what pow’r hast thou this pow’rful might, With insufficiency my heart to sway, To make me give the lie to my true sight, And swear that brightness doth not grace the day? Whence hast thou this becoming of things ill, That in the very refuse of thy deeds There is such strength and warrantise of skill That in my mind thy worst all best exceeds? Who taught thee how to make me love thee more, The more I hear and see just cause of hate? O, though I love what others do abhor, With others thou shouldst not abhor my state. If thy unworthiness raised love in me, More worthy I to be beloved of thee. ======== Сите 154 Шекспирови сонети на б`лгарски, во препев на Владимир Свинтила, можете да ги читате на овие линкови: 
http://online-books.freeforumonline.com/forum-f8/topic-t21.htm
http://chitanka.info/lib/text/2833



Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lupcobocvarov
Категория: Поезия
Прочетен: 562793
Постинги: 749
Коментари: 120
Гласове: 502