Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.05.2021 23:55 - Пица и отслабване - мисията е възможна - Живейте пълноценно и здравословно
Автор: pizza Категория: Рецепти   
Прочетен: 1519 Коментари: 2 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Кето диети, Зоната, докторска диета... Хората стават все по-обсебени в търсене на начини да свалят излишни килограми, разказва американската журналистка Никол Йи. 

Ограничаваме въхлехидратите до минимум, често дори изцяло ги изключваме от менюто си, подлагаме се на изтощителни хранителни и тренировъчни режими, които ни карат да намразваме още повече не само храната, но и телата си, както и самите себе си - че не можем винаги да издържим на това диетично "темпо", което светът ни шепне да поддържаме.

Затова един ден, след редица месеци, прекарани под какви ли не хранителни ограничения и строги тренировки, реших да помисля истински за щастието, споделя лайфстайл редакторът Никол.

Толкова много дни, лишена от любимите ми храни, ме бяха превърнали в една свалила няколко килограма жена, която обаче изобщо не е постигнала теглото, за което мечтае, не е тренирала достатъчно и отдадено, както й се е искало в началото и е забравила що е то радост и наслада от живота (и храната).

Сетих се от колко време не съм опитвала пица или паста. Храни, в чиято компания иначе съм се чувствала така щастлива и пълноценна, дори с онези няколко килограма повече. И взех решението - да прекарам 1 цяла седмица, посветена на любимите си храни. Само на тях. Без други вредни храни. Без сладко. Само пица, паста и аз. Приготвени от качествени продукти, с хубаво тесто, с прясна паста...

Ето и какво се случи...

Всеки мой "диетичен" ден включваше пица или паста за обяд и вечеря. По мой избор. Редувах невероятните Болонезе, Карбонара, Маргарита, Неаполитана, Калцоне, Туна, Салсиче, Арабиата...

И познайте - чувствах се превъзходно. В края на седмицата изглеждах точно така, както и в нейното начало. Признавам, яденето на пица и паста ежедневно ме караше да се чувствам малко виновна пред себе си - затова бях по-мотивирана да спортувам. Така направих около 5 тренировки, много добри и смислени тренировки в сравнение с предните, когато почти нямах енергия дори да вдигна гиричките и веднъж.

Тренировките ми станаха много по-приятни, имах повече сила, раздавах се максимално - в кардио упражненията, и в тези за изграждане на мускулна маса.

Другото положетелно бе, че изобщо не помислих и за десерт или друга вредна храна. Пицата и пастата ми носеха толкова много удоволствие, че изобщо забравих за всички вафлички, шоколадови пакетирани храни, снаксове, солети, чипсове и други, разсейващи обичайните диети храни.
 

image

Да, тялото ми не стана по-слабо, но не напълнях и с грам. Не се лишавах от нищо, наслаждавах се както на италианската храна, така и на спорта. И на всичко около мен.

Осъзнах, че се чувствах истински щастлива за първи път от доста време - похапвах любимите си неща и спортувах здраво - така че в края на фитнес тренировката тениската ми да няма суха част.

Усещах тялото си божествено - хем му давах храната, която обича, хем бе стегнато от спорта, с добре разтегнати мускули и сухожилия, така че да не се изморявам при изкачването на стълбите или когато се наложи да клекна 3-4 пъти в ежедневието.

И да, като лайфстайл редактор често ми се налага да пиша колко е "уау" да ядеш салати цяла година, но от личен опит ще ви кажа - яжте това, което ви прави щастливи и се движете повече, както обичате - тичайте, разхождайте се, карайте колело, плувайте, играйте тенис. Животът не е само салати, пилешко и фитнес.Животът е зашеметяващ, но е твърде кратък - затова ако имате възможност да обядвате или вечеряте пица или паста - направете го!


 



Тагове:   калории,   храни,   рецепти,   диети,


Гласувай:
5



1. 4utovi6teto - Повече течности, по възможност ...
21.05.2021 00:04
Повече течности, по възможност концентрирани :)
Чу
цитирай
2. pizza - Повече течности, по възможност ...
21.05.2021 00:07
4utovi6teto написа:
Повече течности, по възможност концентрирани :)
Чу

Така е! Полезен съвет!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pizza
Категория: Рецепти
Прочетен: 66586
Постинги: 26
Коментари: 3
Гласове: 54
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031